اجتماع عزاداران حسینی در میدان امام علی(ع)

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، فردا (سه‌شنبه) اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در میدان امام علی(ع) برگزار و حوزه خدمات شهری با استقرار کارکنان خود نسبت به پاکیزگی میدان اقدام خواهد کرد.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: فردا (سه‌شنبه) همچنین راهپیمایی عظیم زائران از سمت حرم حضرت زینب(س) به سمت امامزاده جعفر(شاه کرم) برگزار می‌شود که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار کارکنان خدماتی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نیز نیروهای خدماتی و ماموران آتش نشانی مستقر هستند و به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام ۳۲ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان به کربلای معلی برای برپایی موکب در خیابان بوبیات شهر کربلا، تصریح کرد: طبق تصمیمات ستاد اربعین استان اصفهان برای ارائه خدمات در محدوده شهر کربلای معلی، شهرداری اصفهان موظف به انجام اموری شد که در این راستا اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با تمهیدات لازم یک گروه ۳۲ نفره‌ای را تشکیل داد تا به مدت ۱۴ روز به زائران  حضرت امام حسین(ع) خدمات رسانی کنند.

ساکتی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز ۱۰ نفر نیرو و سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای تامین ایمنی محدوده موکب اعزام کرده است، گفت: مدیریت هزینه در اعزام گروه ۳۲ نفره خدمات شهری شهرداری اصفهان به کربلای معلی انجام شده است.

کد خبر 357323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.