محدودیت های ترافیکی روز اربعین در اصفهان اعلام شد

رییس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال محدویت ترافیکی در محدوده مرکزی شهر اصفهان برای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم سوگواری اربعین حسینی خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز سه شنبه 8 آبان ماه، به مناسبت اربعین حسینی، سه مراسم ویژه در شهر اصفهان برگزار می شود که مهم‌ترین آن‌ها در میدان امام علی (ع) است.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، به منظور برپائی هرچه باشکوه تر این مراسم محدودیت‌ ترافیکی را از ساعت  هفت صبح تا پایان مراسم  در تقاطع ولیعصر- صغیر به سمت میدان امام علی (ع)، کنارگذر عبدالرزاق به سمت میدان امام علی (ع) و کنارگذرهای ولیعصر به سمت میدان امام علی (ع) اعمال می کند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، افزود: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین نیز از میدان لاله به سمت امام زاده جعفر (ع) در فرودگاه اصفهان برگزار می شود که به  علت برگزاری این مراسم  در پیاده‌رو ها ، محدودیت ترافیکی در این مسیر نخواهیم داشت.

سرهنگ رضایی با اشاره به برپایی مراسم سوگواری اربعین حسینی در گلستان شهدا گفت: به همین دلیل از توقف خودروها در ورودی گلستان شهدا نیز  جلوگیری می‌شود و در صورت تراکم زیاد از سمت میدان شهید لاوی به سمت گلزار شهدا، محدودیت تردد خودروها نیز اعمال خواهد شد.

کد خبر 357322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.