قلعه نویی: کی‌روش از نظر اخلاقی باید کنترل شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در این هشت ساله به پیشکسوتان ما توهین کردند و بزرگان ما را زیر سوال برده‌اند و هر رفتاری که خواستند کردند، کیروش از نظر فنی خوب است اما از نظر اخلاقی باید کنترل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری این تیم مقابل استقلال در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: نباید راجع به استقلال صحبت کنم فقط آرزو موفقیت می‌کنم، شفر مربی بزرگ و کارکشته‌ای است امیدوارم همانطور که با کی‌روش قرارداد هشت ساله بستند با او هم چنین قراردادی ببندند تا بتواند به اهدافی که برای استقلال ترسیم کرده برسد.

وی درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: بعد از هشت سال و این همه هزینه باید پیشرفت‌ داشته باشیم ولی در جام ملت‌ها چون بازی‌ها به صورت حذفی برگزار می‌شود و یک اشتباه بچگانه مانند دوره قبل باعث ۱۰ نفره شدن تیم خواهد شد باید باتجربه تر عمل کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: باید با هم تعامل داشته باشیم، به لیگ و پیشکسوتان احترام بگذاریم چرا که تیم ملی اولویت اول ما است. در این هشت ساله به پیشکسوتان ما توهین کردند، بزرگان ما را زیر سوال برده‌اند و هر رفتاری که خواستند کردند. کی روش از نظر فنی خوب است اما از نظر اخلاقی باید کنترل شود.

کد خبر 357062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.