مدال برنز مسابقات جهانی بر گردن کشتی‌گیر تبریزی

کارمند سازمان ورزش شهرداری تبریز و عضو تیم ملی کشتی کشورمان با پیروزی مقابل حریف روس برای نخستین‌بار به مدال برنز مسابقات جهانی دست یافت.

به گزارش ایمنا، پرویز هادی، کشتی‌گیر باسمنجی تیم ملی کشتی ایران موفق شد مدال برنز مسابقات جهانی بوداپست مجارستان را کسب کند.  

هادی در دیدار رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم این مسابقات به مصاف آنزور خیزریف روسیه‌ای رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریف خود را شکست داد تا پس از پیروزی مقابل قهرمان المپیک و جهان، این بار با شکست کشتی‌گیر روسی مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

کارمند سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز در دیدار نخست این مسابقات ۱۱ بر صفر روبرت باران که مدال برنز اروپا را در کارنامه داشت، شکست داد و در مرحله بعدی با نتیجه ۱۱ بر ۲  ابراهیم سعید اوف دارنده مدال برنز المپیک را از پیش رو برداشت.

وی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز طاها اکگول ترکیه‌ای، قهرمان مسابقات جهانی و المپیک را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و شگفتی‌ساز شد اما در ادامه و مرحله نیمه‌نهایی مقابل گنو پتریاشویلی با نتیجه ۱۳ بر ۶ شکست خورد تا به دیدار رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم برود.

پس از قهرمانی اخیر و کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی، برنز مسابقات بوداپست نخستین مدال جهانی پرویز هادی در کشتی بزرگسالان بود که به کلکسیون افتخارات این پهلوان شایسته اضافه شد.

کد خبر 356752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.