ایمنی شهرک رازی شهرضا با اقتصاد ملی مرتبط است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: شهرک رازی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، به همین دلیل تأمین امنیت آن در بخش‌های مختلف نیز با اقتصاد ملی مرتبط است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژا در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل این شهرستان، اظهار کرد: سران استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با هر وسیله و امکانی که در اختیار دارند، با خواست و اراده مردم ایران مقابله کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دست غارتگر بیگانگان را از منافع ملی کوتاه کرد، تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا از نخستین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و همچنان ادامه دارد، اما در هر مرحله ایستادگی و استقامت ملت ایران، باعث شکست دشمنان شده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه دستاوردهای دوران بعد از انقلاب با پیش از آن قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان وظیفه دارند، دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، مطرح کنند.

رفیعی نژاد با بیان اینکه پیشگیری از وقوع حوادث یک اصل عقلی و یک الزام قانونی است، تصریح کرد: اصول پدافند غیرعامل برای افزایش ایمنی شهروندان، جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و کاستن از آثار حوادث است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولان تلاش در جهت افزایش ایمنی شهروندان در حوزه مسئولیت و پیشگیری از حوادث احتمالی است، خاطرنشان کرد: تجریه حوادث تلخی نظیر حادثه تروریستی اهواز نشان داد که کوچکترین بی احتیاطی در رعایت موازین امنیتی و قانونی، ممکن است ثمرات تلخی به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه رعایت اصول پدافند غیرعامل در این شهرستان از اهمیت بیشتری برخوردار است، تأکید کرد: موقعیت استراتژیک شهرضا از نظر استقرار در مسیر شاهراه شمال به جنوب کشور و همچنین وجود صنایع مختلف، ضرورت توجه به این اصول را دوچندان کرده است.

رفیعی نژاد با بیان اینکه حمایت از صنایع در هر شرایط لازم و ضروری است، اظهار کرد: شهرک رازی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد، به همین دلیل تأمین امنیت آن در بخش‌های مختلف نیز با اقتصاد ملی مرتبط است.

وی در ادامه افزود: استفاده از توان بخش خصوصی برای ارایه خدمات باهدف افزایش توان نظارتی دولت یکی از مهمترین مواردی است که بارها از سوی مسئولان مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: نظارت مستمر بر رعایت اصول پدافند غیرعامل، نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، بویژه نهادهای امنیتی است.

کد خبر 356627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.