نرخ کرایه سرویس مدارس ۱۲ درصد افزایش یافت

افزایش ۱۲ درصدی نرخ سرویس مدارس شهر اصفهان با رای ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه دو فوریتی افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در شهر اصفهان صبح امروز در پنجاه‌ و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان قرائت شد.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در گام نخست به دو فوریتی بودن این لایحه رأی دادند.

فتح‌الله معین، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص این طرح دو فوریتی اظهار کرد: نظارت دقیق و بیشتر بر روی عملکرد سرویس‌های مدارس امری ضروری است و چنانچه حادثه‌ای اتفاق بیفتد عواقب سنگینی خواهد شد.

وی همچنین به مناسب‌سازی نرخ کرایه سرویس مدارس در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: قبل از هرگونه اقدامی در خصوص افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس باید به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان برخورد با رانندگان متخلف سرویس‌های مدارس را نیز امری ضروری عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری پلیس راهور و شهرداری هستیم.

علیرضا نصر اصفهانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به تشکیل کمیته ویژه نظارت بر سرویس‌های مدارس در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این کمیته با نظارت دقیق از بروز هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

همچنین هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در پاسخ به انتقاد برخی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر استفاده از خودروی پیکان به‌عنوان سرویس مدارس اظهار کرد: تعداد این خودروها بسیار محدود است و اغلب از خودروهای پژو، سمند، ریو و پراید برای این امر استفاده می‌شود.

وی همچنین به افزایش تعداد تیم‌های بازرسی سرویس مدارس از ۲۰ تیم به ۱۲۰ تیم اشاره کرد و گفت: در برخی از موارد تاکسیرانی توان مقابله با تخلفات را ندارد و نیازمند همکاری پلیس راهور در این زمینه هستیم.

درنهایت لایحه دو فوریتی افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس با ۱۰ رأی موافق اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

کد خبر 356613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.