آماده تخصیص بودجه برای ایجاد اقتصاد دانش‌بنیان هستیم

خوانسار- معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: برای کمک به ایجاد اقتصاد دانش‌بنیان برای تخصیص بودجه آمادگی داریم، اما خوانسار علاوه بر این در حوزه‌ های گردشگری، کشاورزی و گیاهان دارویی قابلیت سرمایه‌گذاری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، سورنا ستاری در بازدید از کارخانه تولید محصولات مفتول و کابل پیش تنیده خوانسار اظهار کرد: باید محیطی در سازمان‌های دولتی فراهم شود تا افراد نوآور جذب شوند و بتوانند ایده‌های خود را در چنین سازمان‌هایی پیاده کنند.

وی افزود: باتوجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب طرح‌های نخبگان باید در اولویت قرار بگیرد و برای تحقق این مهم همه باید تلاش کنند تا زمینه به خوبی برای فعالیت آنان در جامعه فراهم شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: اکنون شرایط کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان مطلوب است و با تلاش جوانان نخبه و کارآفرین تحولات خوبی را در زمینه اقتصاد دانش‌بیان به زودی شاهد خواهیم بود.

وی گفت: شرایط آب و هوایی و زیست محیطی خوانسار زمینه رونق کسب و کار در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را به خوبی فراهم کرده است.

ستاری خاطرنشان کرد: برای کمک به ایجاد اقتصاد دانش‌بنیان برای تخصیص بودجه آمادگی لازم را داریم، اما خوانسار علاوه بر این در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و گیاهان دارویی قابلیت سرمایه‌گذاری دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان خوانسار دارای مراکز دانشگاهی مهمی است، ادامه داد: برای کمک به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در این مراکز آمادگی لازم را داریم.

کد خبر 356543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.