رونق‌بخشی و توان‌بخشی میدان امام علی در دستور کار است

مدیر پروژه میدان امام علی گفت: رونق‌بخشی و توان‌بخشی به عنوان دو راهکار برای این میدان در نظر گرفته شده است تا رضایت عموم مردم جلب شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث میدان جلوخان مسجد جامع و پروژه‌های پیرامونی آن از جمله طرح‌های تکمیلی پروژه میدان امام علی(ع) است که آزادسازی دو ضلع دیگر این میدان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه کارگروهی برای رفع مشکلات این پروژه تشکیل شده است، افزود: رونق‌بخشی و توان‌بخشی به عنوان دو راهکار برای این میدان در نظر گرفته شده است تا رضایت عموم مردم جلب شود.

مدیر پروژه میدان امام علی ادامه داد: ایجاد فضاهای عمومی شهری با کاربری‌های مختلف از جمله بازارها، جلب توجه و انگیزه مردم برای حضور در این میدان از طریق معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری همچنین انجام تحقیقات در زمینه دیدگاه‌های مردم درباره میدان امام علی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگروه است.

رضایی خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه تا کنون ۱۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، البته این هزینه بدون احتساب آزادسازی‌ها است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اولویت‌های اول و دوم مابقی پروژه میدان امام علی(ع) نیاز است.

کد خبر 356504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.