قلعه نوعی: شاید هواداران از من خوششان نمی‌آید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط تیم و ورزشگاه نقش جهان خوب است و نیاز به حمایت بیشتر از هوادارن داریم، شاید هوادارن از من خوششان نمی‌آید که به ورزشگاه نمی‌آیند چون در فصل گذشته ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پس از بازی با نساجی مازندران گفت: بازی بسیار خوبی بود و به تیم نساجی تبریک می‌گویم. دو تیم با اهداف مختلف به زمین بازی آمده بودند، نساجی سعی داشت با دفاع چند لایه از گل زودهنگام خود دفاع کند و ما سعی داشتیم با یک بازی هجومی به گل برسیم که به هدف خود هم رسیدیم اما کمی هم شانس با ما یار بود. خوشحالم این نگرش به تیم ما برگشته که بتوانیم زمانی که در دقیقه ۹۰ گل می‌خوریم ادامه دهیم و پنالتی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ایراداتی در تیم وجود دارد، دو توپ روی دروازه آمد و تبدیل به گل شد که باید روی این مسئله کار کنیم. فکر می‌کنم در صحنه تک به تک بازیکن حریف حداقل دو متر در آفساید بود که البته توپ تبدیل به گل نشد. در مجموع به لیگ تبریک می‌گویم که یک بازی پنج گل داشت و خدارا شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بین بازی این دوتیم در جام حذفی و لیگ اختلاف فاحشی وجود داشت، گفت: در بازی حذفی استرس بالا بود و اگر در آن بازی گلی زود هنگامی دریافت می‌کردیم شرایط فرق می‌کرد. در این بازی بازیکنان با تمرکز بیشتر بازی کردند ضمن اینکه ما هدفی داشتیم که با تغییرات تاکتیکی زیاد به هدفمان رسیدیم. همچنین بازی کردن جلو تیم‌هایی مثل نساجی سخت است.

قلعه نویی درباره بازیکنان شاخص سپاهان در این بازی تصریح کرد: ما یک بازیکن داریم به اسم سپاهان، همه بازیکنان در حد و اندازه‌های خودشان تلاش می‌کنند اما کیفیت‌ها متفاوت است. باید استراحت کنیم و بعد با دیدن فیلم بازی و آنالیز آن به تحلیل و بررسی تک تک بازیکنان بپردازیم. پس از هربازی تحلیل‌های بازی را تک تک برای بازیکنان ارسال و ایرادات را به آنها گوش زد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تغییرات در کارخانه فولاد مبارکه را چگونه ارزیابی می کنید؟ تاکید کرد: ارتباطی با مدیران ندارم، هروقت خودشان درخواست کنند خدمتشان خواهیم رفت و این سوالی نیست که من بتوانم جواب دهم. اما جا دارد از زحمات دکتر سبحانی در این پنج ساله تشکر کنم ضمن اینکه صحبتی با آقای عظیمیان داشتم، ایشان هم برای بازیکنان پیام ارسال کردند و از تیم اعلام حمایت کردند. عظیمیان سپاهانی است و شهردار اصفهان هم بوده‌اند و هر مدیری که می‌آید از سپاهان حمایت می‌کند.

سرمربی سپاهان در پایان با تشکر از هواداران این تیم، افزود: توقع ما از هوادارن بیشتر است، هوادارن نباید این تیم را تنها بگذارند. شرایط تیم و ورزشگاه نقش جهان خوب است و نیاز به حمایت بیشتر از هوادارن داریم، شاید هوادارن از من خوششان نمی‌آید که به ورزشگاه نمی‌آیند چون در فصل گذشته ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند.

کد خبر 356437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.