ناظر مسابقه اشک پسر بچه هوادار سپاهان را در آورد

پسر بچه هوادار سپاهان که قصد داشت در عکس تیمی سپاهان حاضر باشد، به دلیل مخالفت داوود رفعتی ناظر این مسابقه، با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که نیمه نخست دیدار تیم های سپاهان و نساجی مازندران با تساوی یک بر یک به پایان رسید، حواشی نیمه نخست این دیدار را می خوانید:

* داوود رفعتی ناظر این مسابقه، تصویر بردار برنامه ۹۰ را به دلیل نداشتن آی دی کارت از زمین بیرون کرد که بعد از صحبت های تلفنی عوامل برنامه ۹۰، روابط عمومی و رییس سازمان لیگ با رفعتی، اجازه حضور تصویر بردار برنامه ۹۰ در پشت دروازه صادر شد.

* حسن جعفری به دلیل مصدومیت محمد ایرانپوریان به عنوان دفاع راست در این مسابقه حاضر است.

* ولادیمیر کومان و کی روش استنلی که در هفته گذشته مصدومیت داشتند دراین مسابقه از ابتدا در ترکیب سپاهان حضور دارند.

* سید محمد کریمی بعد از چند هفته نیمکت نشینی، در این دیدار از ابتدا برا سپاهان میدان رفته است. 

* کانون هواداران سپاه دریک اقدام پسندیده از هوادار نابینای نساجی مازندران تجلیل کرد.

* در حالی که بازیکنان سپاهان برای عکس تیمی آماده می شدند، عزت پورقاز پسر بچه ای را با خود به سمت بازیکنان برد تا در عکس تیمی سپاهانی ها کنار آنها باشد اما داوود رفعتی با مخالف خود مانع ورود این بچه به میدان شد که پس از چند دقیقه بحث بین رفعتی، پورقاز و کیانی، پسر بچه با چشمانی اشکبار از زمین خارج شد.

* در شرایطی که تیم ها برای برگزاری مراسم ابتدایی آماده می شدند همچنان پروژکتورهای ورزشگاه خاموش بود.

* در اواخر نیمه نخست، خطای بازیکن نساجی بر روی بازیکن سپاهان درست مقابل امیر قلعه نویی و نیمکت نشینان سپاهان باعث اعتراض آن ها شد که جواد نکونام هم دقایقی با نیمکت نشینان سپاهان وارد جنگ لفظی شد. پس از این اتفاق هوادار سپاهان علیه سرمربی نساجی شعارهایی سر دادند.

* روی زمین خوابیدن همزمان دو بازیکن نساجی در دقایق پایانی با اعتراض هواداران سپاهان همراه شد.

* حامد لک در ۱۰ دقیقه پایانی با حرکاتی که پیش از این هم از او دیده شده بود باعث تحریک هواداران سپاهان شد که آن ها هم با شعارهای خود این حرکت لک را پاسخ دادند.

کد خبر 356432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.