تبدیل وضعیت استخدامی ۴۰ هزار نیرو در شهرداری‌ها

برخوار - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: به زودی ۴۰ هزار نفر از نیروهای قراردادی در شهرداری‌های کشور پیمانی می‌شوند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر از آنان در شهرداری‌های استان اصفهان مشغول به خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، مهدی جمالی‌نژاد در جلسه با شهرداران و دهیاران شهرستان‌های برخوار و میمه، اظهار کرد: با توجه به همجواری شهرستان‌های برخوار و شاهین شهر و میمه با کلان شهر اصفهان و مهاجرت پذیری زیاد آنها باید زیر ساخت‌ها در این مناطق تقویت شود.

وی افزود: در راستای تامین نیروی شهرداری ها طی مصوبه ای به زودی بیش از ۴۰ هزار نفر نیروی قراردادی در شهرداری ها پیمانی می شوند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر آن در شهرداری های استان اصفهان مشغول به خدمت هستند.

معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد:‌ ۱۰۰ سهمیه قیر در بیشتر استان های کشور اختصاص یافته که از آن جمله می‌توان به اختصاص سهمیه استان اصفهان به میزان هفت میلیون تن بوده اشاره کرد.

جمالی نژاد اضافه کرد: مشکلات و درخواست هایی که در این جلسه مطرح شد در سراسر کشور وجود دارد و باید تمامی آنها بصورت مشخص دسته بندی و برای کل کشور برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

وی افزود: شهرداران باید نحوه مدیریت شهری را اصلاح کنند و با نگاه مدیریتی متفاوت برای جذب درآمد به شهر و ظرفیت های آن توجه کنند و همراه آن بدنبال جذب سرمایه‌گذار برای طرح های شهری باشند.

معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طرح بازآفرینی برای اختصاص اعتبار و جذب گردشگر کمک خوبی برای شهرداری ها است، بنابراین همه شهرداران و دهیاران باید با این طرح آشنا شوند.

حسینعلی حاجی، نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداران و دهیاران شهرها و روستاهای شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه بیش از ۹۰ مشکل و درخواست در این جلسه مطرح کردند که نیازمند حمایت و توجه وزارت کشور و استانداری اصفهان است.

وی جلوگیری از جانمایی منطقه دفع پسماند در منطقه برخوار، تامین خودرو و تجهیزات خدماتی و اتوبوس برای شهرداریها، تامین قیر، ‌ فراهم شدن امنیت شغلی نیروهای شهرداری‌ها، ‌ مشخص شدن وضعیت حریم شهرهای دو شهرستان و اصلاح مسیر حرکت قطار سریع السیر اصفهان – تهران را از مهمترین درخواست های شهرداری ها و دهیاری ها برشمرد.

کد خبر 356419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.