از آیین‌نامه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان رونمایی شد

صبح امروز با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان، مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان و سایر مدیران شهری از آیین نامه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئول نظام پیشنهادهای شهرداری اصفهان در این مراسم اظهار کرد: مجموعه نظام پیشنهادات قرار است اقدامات بزرگی انجام دهد چرا که اینجا محل دریافت ایده و نظرات شهروندان است؛ ایده و پیشنهاد حکایت از دغدغه و نگرانی افراد دارد که با شوق فکر و اندیشه همراه است یکی از سختی‌های کار در نظام پیشنهادات این است که وقتی شهروند با تمام شوق طرحی را مطرح می‌کند باید برای بررسی آن اندیشه و پیشنهاد، وقت بگذاریم.

آزاده وسیلی افزود: اگر می‌خواهیم به سمت شهر خلاق پیش رویم باید تغییرات کوچکی در نظام شهری داشته باشیم؛ بی‌شک اگر مردم بازتاب و بازخورد خوبی از نظام پیشنهادات ببینند اتفاقات خوبی را در آینده شاهد خواهیم بود، البته شهرداری همچون گذشته باید پشتیبان خوبی در این مسیر باشد.

وی ادامه داد: کمیته نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان در قالب ۲۳۵ نفر تشکیل شده که مدیریت‌های مناطق و سازمان‌ها در این مجموعه حضور فعال دارند.

کد خبر 356351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.