به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، چهار هزار و ۹۲۲مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۲۸۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۲۶۲ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۹۱ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها است.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای شهروندان ۹۲۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و جمعآوری لاشه حیوانات به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
از مجموع تماسهای شهروندان ۶۰۴مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و رفع خطر درختان در حال سقوط به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۶۳۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۳۶ مورد مشاوره از جمله شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه، برنامه های فرهنگی و مشاوره در خصوص حفر چاه آب باران به شهروندان ارایه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهری، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما