توزیع کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی بین اقشار کم‌درآمد

رییس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی در جلسه غیرعلنی مجلس از توزیع ۱۱ میلیون کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی بین اقشار کم‌درآمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، سلمان خدادادی، در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز سه‌شنبه-۱۷ مهر-مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، با بیان این که در نشست غیرعلنی امروز محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه ، بودجه و محاسبات توضیحاتی درخصوص بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی به نمایندگان ارائه کرده است، اظهار کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی نیز درباره بسته حمایتی دولت برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه مطرح کرد.

وی با اشاره به توضیحات نوبخت افزود: به زودی مبلغ یکصد هزار تومان در قالب کارت اعتباری به ۱۱ میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه داده خواهد شد تا بتوانند از فروشگاههای زنجیره‌ای کشور خرید کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: این ۱۱ میلیون نفر، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر و برخی نهادهای حمایتی دیگر هستند که مجموعاً شامل ۶ نهاد می‌شود.

خدادادی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه، حدود ۲۳۰ هزار میلیارد سبد کالا برای اقشار کم درآمد جامعه تعلق گرفته است؛ در این نوبت که به زودی نیز انجام می‌شود، در مجموع مبلغی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان به این افراد پرداخت خواهد شد.

کد خبر 355582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.