مسئولان اجازه مدیریت در عرصه های مختلف را به جوانان دهند

لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت:بیش از ۵۰ درصد مدیران کشور پیر و بازنشسته هستند، و با توجه به وضعیت به وجود آمده در کشور نیاز است آنها شجاعانه میدان مسئولیت خود را به جوانان بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اقدام سپاه در انهدام لانه توطئه تروریست ها پیام های بسیاری را به همراه داشت، نخستین پیام آن اشراف اطلاعاتی ایران اسلامی به پایگاهای توطئه و تروریستی در سراسر دنیا بود و ایران اسلامی ثابت کرد که لانه های فساد را در نقاط جهان می شناسد و می تواند تروریست ها را در خانه های مورد حمایت غرب منهدم کند.

وی افزود: موشک های نقطه زن ایران از عزت، اقتدار و امنیت کشور با شجاعت و صلابت تمام دفاع کرد و نشان داد می تواند لانه های تروریست ها را بر سرشان خراب کند حتی اگر این لانه ها در مناطق تحت اشرافیت استکبار جهانی به ویژه آمریکاو اسرائیل باشد.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دومین پیام غرش موشک ها و پهبادهای سپاه به دشمنان آن بود که فرزندان شجاع و دانشمند ایران اسلامی با مهندسی های معکوس خود به راحتی به بالاترین فن آوری های دفاعی دست پیدا خواهند کرد و امروز دنیا مشاهد کرد که مهندسی معکوس، پهبادهایی را روانه مقر تروریست ها کرد که دشمن در خواب هم آنها را نمی دید.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به هیچ کشوری رحم نخواهد کرد و تاریخ بارها این مسئله را ثابت کرده است، از این رو کشورهایی که با آمریکا طرح دوستی ریختند امروز خوی زشت آمریکا را دریافت کرده‌اند، کشوری که برای رسیدن به ثروت و قدرت  خود از هیچ اقدام بی شرمانه ابایی ندارد و حاضر است برای منافع خود هر اقدامی را انجام دهد.

باقریان گفت: امروز کشورهایی که ادعای دوستی با آمریکا را دارند نیز از توطئه های آمریکا بی نصیب نیستند، پس چرا هنوز عده ای در کشور حرف از مذاکره با آمریکا را مطرح کرده و به ان خوش بین هستند.

وی اضافه کرد: سلطه استعمار به شرق و غرب رحم نخواهد کرد از این رو در برابر مشت آهنین باید مشت آهنین داشت درغیر این صورت ضربه و آسیب های هولناکی خواهند خورد، امروز ایران اسلامی با همت و تلاش جوانان و به برکت خون شهدا و رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین صبر، اعتماد و استقامت مردم قدرت و عزت و اقتدار خود را به تمام جهان نشان داده است.

امام جمعه زرین شهر عنوان کرد:  زمانی که ایران به این نقطه از عزت و اقتدار نرسیده بود، هیچ کس حرف از مذاکره و سازش با دشمن نمی زد، اما امروز که به قله های رفیع در حوزه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی و... رسیده ایم چرا باید حرف از مذاکره و سازش بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در دل خود همه چیز دارد و با تکیه بر توان داخلی می توان به قله های رفیع در حوزه های مختلف دست پیدا کرد از این رو همه باید هوشیار باشیم تا دشمن از بی مدیریتی برخی سوء استفاده نکند.

باقریان یاداور شد: امروز مردم از بیکاری، معیشت، فساد، مواد مخدر و اعتیاد و ... رنج می برند و تمامی این مسایل به دلیل بی مدیریتی های برخی مدیران است.

امام جمعه زرین شهر متذکر شد: بیش از ۵۰ درصد مدیران کشور پیر و بازنشسته  هستند، و با توجه به وضعیت به وجود آمده در کشور نیاز است آنها شجاعانه میدان مسئولیت خود را به جوانان بدهند چراکه سال ها بوده این مصیبت بزرگ کشور را فرا گرفته و جوانان پویا، انقلابی، با بصیرت و شجاع ایران اسلامی  نمی‌توانند در میدان های بزرگ به کارگرفته شوند.

وی تاکید کرد: امروز اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد تنها به دلیل بی مدیریتی‌های برخی مدیران است، توطئه دشمنان را می‌توان چاره کرد، اما نفهمی‌های برخی مسئولان داخلی، هیچ چاره ای ندارد.

باقریان افزود: امروز همه شاهد بودند که یک اراده مردمی چگونه بازار ارز کشور را دچار تحول کرد، پس رفع مشکلات به دست مردم و جوانان است که در صحنه های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات کشور نیازمند خدمت، برنامه ریزی و اقدامات شجاعانه مسئولان است، تصریح کرد: مردم ایران به خصوص اقشار مستضعف به بهترین شکل دین خود را به نظام و کشور ادا کرده و بارهم با تمام وجود در سنگرهای دفاع از انقلاب و کشور حضور داشته اند، آنها هزینه دفاع را پرداختند و امروز این امنیت حاصل همین موضوع است، برهمین اساس مسئولان در این برهه حساس بیش از هر زمان دیگری وظیفه دارند به این مردم خدمت کنند و قشر مستضعف جامعه را دریابند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی مقتدارانه و شجاعانه با ایثار و همدلی امنیت داخلی کشور را تامین کرده و با اهدا شهدای فراوان در عرصه های مختلف امنیت را برای مردم فراهم کرده است تا بدون کوچکترین دغدغه امنیتی بتوانند به کشور و مردم آن خدمت کنند.

کد خبر 355189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.