کاشان ویترین کشور است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کاشان با مجموع ظرفیت هایی که در حوزه های مختلف دارد و با توجه به اقبال گردشگران خارجی به آن، ویترین کشور محسوب می شود

به گزارش خبرنگار ایمنا محمدجواد آذری جهرمی امروز( پنجشنبه) در جلسه شورای اداری کاشان با بیان این که هنر دستی، طبیعت، فرش، تولید گلاب و افتخار شست و شوی خانه خدا با آن، ظرفیت های خوب گردشگری این شهرستان است، اظهار کرد: وجود ظرفیت های تاریخی و تمدنی در شهرستان سبب استقبال گردشگران خارجی شده و این موضوع کاشان را ویترین کشور کرده است و ارائه خدمات در آن مورد قضاوت بین المللی است.

وی با اشاره به دریافت ۳۳ شکایت از کاشان در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شکایت ها از کیفیت خدمات مانند تاخیر و کندی سرعت، مشکل آنتن دهی کامل در چند روستا، صورت حساب افزون بر بسته های تشویقی استفاده شده و عدم پاسخگویی بوده است. 

پوشش کامل اینترنت روستایی

علی اکبر مرتضایی قهرودی، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در ادامه گفت: ظرفیت های فناوری در این منطقه شرایط مناسبی به وجود آورده که در این راستا پوشش کامل اینترنت روستایی داریم.

وی افزود: پوشش کامل تلفن ثابت در شهرک های صنعتی، توسعه فیبر نوری راوند تا مشکات و پوشش تلفن همراه در برخی روستاها از دیگر خدمات ارتباطاتی این شهرستان است.

مرتضایی قهرودی با تاکید بر ظرفیت های ویژه گردشگری، تاریخی و صنعتی کاشان اظهار کرد: این شهرستان در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور واقع شده و آثار تاریخی برجسته از جمله باغ فین، خانه های تاریخی، مرکزهای علمی و به ویژه هنر صنعت فرش آن در کشور و جهان زبانزد است. 

وی افزود: افزون بر یک هزار و ۷۰۰ اثر دارای ارزش تاریخی در شهرستان کاشان شناسایی شده و ۳۲۵ مورد تا کنون در فهرست آثار ملی و یک اثر در فهرست میراث جهانی یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد) قرار دارد.

کد خبر 355148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.