اعزام تیم به جام باشگاه‌های آسیا منتفی است/ برای لیگ برتر تمرین می‌کنیم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: اگر فدراسیون بتواند دلار ۴۲۰۰ تومانی که دولت مشخص کرده بود را در اختیارمان قرار دهد به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شویم در غیر اینصورت نمی‌توانیم برویم.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیمش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۱۸ آبان ماه در اردن برگزار می‌شود. قبل از اعزام در نامه‌ای به فدراسیون اعلام کردیم که در صورتی که دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی که دولت مشخص کرده بود را در اختیارمان بگذارند در این مسابقات شرکت می‌کنیم. هنوز هم فدراسیون در این خصوص چیزی نگفته اما این طور که مشخص است دلاری با این قیمت در اختیارمان قرار داده نمی‌شود و عملاً سفر ما منتفی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر دلار چهار هزار و  ۲۰۰ تومانی ندهند به اردن نمی‌رویم، ادامه داد: ما از فکر رفتن به جام باشگاه‌های آسیا بیرون نیامده‌ایم اما شرایط اقتصادی چنین است. بودجه‌ مشخصی را برای اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته‌ایم و اگر هزینه اعزام به این مسابقات خارج از بودجه درنظر گرفته شده باشد طبیعتاً نمی‌توانیم آن را تأمین کنیم. در هر صورت از حدود دو ماه پیش تمریناتمان را با هدف حضور در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا شروع کردیم و در حال حاضر هم تمریناتمان را برای حضور در مسابقات لیگ ادامه می دهیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان، افزود: مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال هم یکی، دو مصاحبه در این خصوص انجام داده‌ و فکر می‌کنم به خاطر همین این که نمی‌توانند دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی را تأمین کنند این موضوع را منتفی دانسته است.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود ندارد تا با مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل کارخانه فولاد برای افزایش بودجه تیم صحبت کنید، گفت: امکان خیلی چیزها وجود دارد اما بودجه باشگاه تأیید و مشخص شده، مدیرعامل باشگاه باید بودجه را مدیریت کند و این موضوع هم به تابش و مدیران دیگر برمی‌گردد. در هر صورت شرایط به نحوی رقم خورده است که موضوع اعزام تیم هندبال باشگاه و اختصاص دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به باشگاه‌ها زیرسوال است.

امسال تیممان جوان شده

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه به احتمال زیاد مسابقات لیگ از ۱۹ مهرماه شروع می‌شود، گفت:  امسال تغییراتی در ترکیب تیم داشتیم. علی مانیان، شیرانی، عادل اسدی و احسان کمیلی با نظر من از تیم جدا شدند و علی رحیمی، دروازه‌بان تیم ملی و یاسین کبیریان که سال گذشته هم تیم را همراهی می‌کرد به ترکیب تیم اضافه شده‌اند.

طاهری در مورد شرایط حضورشان در لیگ برتر امسال، اظهار کرد: بازیکنانی که امسال جذب کرده‌ایم جوان هستند و در کل رده سنی تیم پایین‌تر آمده که امیدوار هستم با انگیزه‌ای که جوان ها دارند بتوانیم امسال نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

کد خبر 354688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.