به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماسهای واصل شده، دو هزار ۲۲۲مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۲درصد از مجموع کل پیامها است، همچنین ۱۹۳ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۵۲ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیامها است.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای شهروندان۶۸۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و رفع مزاحمت سگ های ولگرد به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۵ درصدی شهروندان از عملکرد اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان بود.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۱۷۶ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۶۶۰ مشاوره در خصوص اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما