شهرسازی باید با نگاه به آینده انجام شود

دبیر اجرایی دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری گفت: امروزه شهرسازی بی رویه بدون دیدن توسعه پایدار ونگاه به آینده انجام می‌گیرد درحالیکه شهرسازی باید با نگاه به آینده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،علی تقیان امروز عصر(دوشنبه) در دومین گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری، اظهار کرد: توسعه پایدار شهری نیازمند برنامه ریزی است.

وی افزود: چون ما در شهر زندگی می‌کنیم پس باید با دید توسعه محور، کارهای خود را انجام دهیم تا آینده را تامین کرده و زندگی بهتری داشته باشیم.

دبیر اجرایی دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری ادامه داد: شهر پایدار از پایین و با مردم ساخته می‌شود البته باید توجه داشت، که این مهم نیازمند مدیریت صحیح است و با همکاری بخش خصوصی و دولتی به دست می‌آید.

تقیان در خصوص اجرای این گفتمان، بیان کرد: این برنامه بدون بودجه دولتی برگزار شده است و تمام برنامه ریزی و اجرای این برنامه به دست جوانان و برای جوانان است.

وی درباره اقدامات دبیرخانه دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری اظهار کرد: ما  25 مدیر به جلسات خود اوردیم و علاوه بر آن ۴۳ ساعت کلاس آموزشی و در کل۳۱ جلسه برگزار کردیم.

تقیان اعلام کرد: ۱۰مقاله برتر که قابل اجرا باشد برای مجلس ارسال می‌شود.

کد خبر 354213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.