مثل آرمناک، رسم معرفت و گیر به فروش تبریزی!

بیست و یکمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا،" می خواهم مثل آرمناک باشم" عنوان اصلی این روزنامه به نقل از پیام نیازمند گلر جوان سپاهان است. سنگربان زردها در گفتگویی که در این رسانه منتشر شده اذعان داشته که سپاهان گلرهای بزرگی مانند آرمناک پطروسیان داشته و او هم میخواهد مانند آرمناک در این تیم بدرخشد و تاریخ سازی کند. وی همچنین تاکید کرده تا  بدین جای رقابت ها هنوز از عملکرد خود راضی نیست و درصدد است تا کیفیت بهتری داشته باشد.
" ای کاش تبریزی را نفروخته بودید"  دیگر عنوان اصلی  این رسانه است. این روزنامه در مطلبی در این شماره تاکید کرده که جایگاه فعلی ذوب آهن در مقایسه با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد و هنوز نمیتوان گفت که شرایط سبزها بحرانی است. باید مانند فصل گذشته به کادر فنی فرصت داد و البته  هر چه سریعتر به فکر تقویت این تیم بود. " فوتبال اصفهان" در این مطلب از فروش تبریزی به استقلال انتقاد کرده و نوشته: فروش تبریزی با هدف درآمدزایی و با این استدلال که دلش با تیم نبود به هیچ وجه منطقی نبود و برای پر کردن جای او و خرید مهاجمی در کلاس و کیفیت تبریزی که احتمال زیاد خارجی خواهد بود هزینه های زیادی به ذوب آهن تحمیل میشود.
"ساسان و رسم معرفت" از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است، ضمن اینکه این روزنامه در صفحه دو خود نسبت به مصاحبه های بی حد و حصر مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر انتقاد کرده و پرسیده: فتاحی نمونه خارجی هم دارد؟!

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 354211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.