تساوی بدون گل استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا در ادامه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در روزی که اهواز به خاطر حملات تروریستی صبح امروز در راس اخبار قرار گرفت دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن برگزار کننده یکی از بازی‌های مهم این هفته لیگ هستند.

ذوب‌آهن در این بازی با ترکیب  محمدباقر صادقی، هادی محمدی، عارف غلامی، حمید بوحمدان، سید محمد حسینی، محسن مسلمان، محمدرضا عباسی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد شیخ فخرالدینی، ابوذر صفر زاده‌ و فرناندو به میدان رفته و تغییرات امید نمازی نشان می‌دهد که او از عملکرد تیمش در بازی‌های قبلی رضایت کافی را نداشته است.

از طرف دیگر استقلال خوزستان هم با ترکیب حسین پورحمیدی، احمد آل نعمه، وحید نامداری، وحید حمدی نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابولقاسم و میثم شاه مکوند زاده به میدان رفته تا شاید بتواند از امتیازات بازی خانگی استفاده کند.

بازی دو تیم در نیمه اول آنچنان تماشاگرپسند نبود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم نتوانستند آنطور که باید و شاید بر روی دروازه‌ها موقعیت ایجاد کنند تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 354007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.