داور به چه حقی به من فحاشی می‌کند؟

سرمربی تیم هندبال بانوان هیئت هندبال البرز گفت: قرار نیست تیم من هر بار به ناداوری ببازد و تا زمانی که مسئولان جوابگوی این رفتارها نباشند اجازه نمی‌دهم تیمم در بازی‌های لیگ شرکت کند.

سمیه اخلاقی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تیم را از لیگ بیرون می‌کشم و دیگر با این شرایط داوری بازی نمی‌کنم. بازیکنان من کم‌سن هستند و این نا داوری‌ها از نظر روانی آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: داور با چه جرأتی با من که سرمربی تیم هستم بحث می‌کند و کنار زمین به من فحاشی می‌کند؟ این چه داوری است؟ صد سال دیگر اجازه نمی‌دهم تیمم با این شرایط وارد میدان شود. با هزار مشکل و درد به مسابقات می‌آییم اما قرار نیست در هر بازی ما به داوری ببازیم. لطفاً قبل از اینکه بازی‌های لیگ را شروع کنند اولاً برای داوران کلاس ادب بگذارند که داور با ادب، باشعور و با نزاکت باشد. اگر او داور است من هم مربی هستم، اگر او داوری درجه یک دارد من هم مربی درجه یک و بین‌المللی هستم، ضمن اینکه حقی ندارد کنار زمین با من بحث کند و به من فحاشی کند. هانیه حُریت که در این دیدار داوری را به عهده داشت بسیار بی ادب و بی نزاکت رفتار کرد.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیئت هندبال البرز تصریح کرد: در مجموع داوری‌ها ضعیف است و هفته گذشته هم قضاوت‌ بازی قوی نبود، اما امروز داوری بسیار افتضاح بود.

وی ادامه داد: من تا زمانی که مسئولان جوابگو نباشند تیمم را از لیگ بیرون می‌کشم،  با هزینه‌های زیاد و به سختی تیمم را به لیگ برتر می‌آورم و فدراسیون هم در جریان شرایط تیم ما قرار دارد، اما نه خودم و نه بازیکنانم دیگر اعصاب این نا داوری‌ها را نداریم. ناظران بازی هم تا حرفی می‌زنیم به ما اخطار دو دقیقه‌ای و کارت می‌دهند. با این کار چه دردی از ما دوا می‌شود؟

اخلاقی خاطرنشان کرد: بازیکنانم همیشه عالی هستند، هیچوقت کم نمی‌گذارند و در این دیدار هم تا دقیقه آخر با جان و دل بازی کردند. بازیکنانم البرزی هستند، امروز هم با غیرت بازی کردند و از آن‌ها راضی بودم. ما یک سر و گردن از تیم سپاهان بالاتر بودیم اما مثل همیشه آن ها به داوری بردند و ما هم برای چندمین بار در اصفهان به داوری باختیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان هیئت هندبال البرز گفت: همه سعی و تلاشم این است که تیم را از لیگ بیرون بیاورم مگر اینکه شرایط داوری را بهبود بخشند. چون به من توهین شده است برای نا داوری این بازی هم اعتراض کتبی‌ام را به فدراسیون ارسال می‌کنم و اجازه نمی‌دهم هر داوری به من توهین کند.

کد خبر 353992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.