نظافت لحظه به لحظه شهر در تاسوعا و عاشورا / همکاری خوب هیئت ها با مدیریت شهری

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برقراری نظافت لحظه ای و مدیریت طوفان باعث شد بار دیگر شاهد اصفهانی زیبا و به دور از هر گونه پسماند باشیم.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با تدبیری که در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان برای نظافت در ایام تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته شد، تصمیم گرفتیم که مجموعه ای از پاکبانان در همه مناطق ١٥ گانه اصفهان مستقر شوند و در لحظه به نظافت شهر بپردازند و همین امر باعث شد در سراسر سطح شهر اصفهان و به خصوص در این دو روز کمتر اثری از پسماند دیده شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: نزدیک تمامی هیئت ها و چایخانه های سطح شهر پاکبانان در چند شیفت حاضر بودند و در لحظه به نظافت شهر می پرداختند.

حقانی با بیان اینکه فرهنگسازی در زمینه رعایت نظافت شهر تأثیر زیادی داشته، افزود: هیئت های عزاداری و همشهریان نیز توجه خاصی به رعایت نظافت در شهر داشتند و با مأموران خدمات شهری نیز در جهت پاکسازی معابر همکاری خوبی داشتند و البته استقرار سطل های جمع آوری پسماند در کنار هیئتها و چایخانه های سطح شهر تاثیر بسیاری در نظافت شهر داشت.

وی اضافه کرد: در عصر روز عاشورا نیز به دنبال وزش شدید باد چند اصله درخت و دستک درخت سقوط کرد که زحمات پاکبانان دوچندان شد، زیرا آنها علاوه بر نظافت عمومی شهر که بر اثر این طوفان رخ داد بود باید نظافت لحظه ای روز عاشورا حسینی  را هم انجام می دادند، که  به لطف خدا و همت مجموعه خدمات شهری این بحران به خوبی مدیریت شد و ما شاهد این بودیم که صبح روز بعد از عاشورا (جمعه) هیچ اثری از طوفان و پسماند در شهر مشاهده نمی شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری خاطر نشان کرد : برقراری نظافت لحظه ای و مدیریت طوفان باعث شد بار دیگر شاهد اصفهانی زیبا و به دور از هر گونه پسماند باشیم که این موفقیت را مدیون پاکبانان و خانواده بزرگ خدمات شهری شهرداری اصفهان هستیم.

کد خبر 353889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.