نمازی به دنبال پیروزی دوباره/ نکونام به استقلال رسید

در روز دوم هفته هفتم لیگ برتر ایران، ذوب آهن به مصاف استقلال خوزستان می رود، سایپا میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و استقلال نیز میهمان نساجی قائمشهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوم هفته هفتم لیگ برتر امروز -۳۱ شهریورماه- با برگزاری سه مسابقه پیگیری خواهد شد که در ادامه به بررسی این سه دیدار می پردازیم:

استقلال خوزستان - ذوب آهن؛ امیدِ امید برای بازگشت به روند پیروزی

ذوبی ها، دو بازی بسیار سخت را در لیگ و جام حذفی برابر پدیده مشهد انجام دادند که در هر دو متحمل شکست شدند تا علاوه بر عقب افتادن در لیگ، جام حذفی فصل ۹۸-۹۷ را هم از دست بدهند. با این حال، شاگردان امید نمازی که با ۸ امتیاز به جایگاه هشتم جدول تکیه زده اند، به دنبال پیروزی برابر تیم رده دوازدهمی استقلال خوزستان هستند تا بتوانند علاوه بر بالا آمدن در جدول، روند پیروزی های خود را نیز بار دیگر آغاز کنند. البته استقلال خوزستان ۶ امتیازی نیز در صورت پیروزی در این مسابقه، می تواند ذوب آهن را در جدول رده بندی پشت سر بگذارد.

سایپا - نفت مسجدسلیمان؛ تلاش دایی برای صعود در جدول

سایپای ۱۰ امتیازی علی دایی، در حال حاضر در رده چهارم جدول ایستاده است و بازی برابر نفت مسجد سلیمان ۳ امتیازی را یکی از بهترین گزینه ها برای پیروز شدن و صعود احتمالی در جدول می داند. شاگردان دایی به دنبال برد در این بازی هستند تا در صورت لغزش سپاهان و پرسپولیس، از یک تا دو پله صعود کنند و حتی اختلاف خود با پدیده صدرجدولی را کمتر کنند. در طرف دیگر، نفتی های مسجد سلیمان که نمی خواهند در لیگ به صورت آسانسوری حضور داشته باشند، برای فرار از از انتهای جدول باید از این دیدار خارج از خانه امتیاز بگیرند تا به روزهای بعد امیدوار باشند.

نساجی قائمشهر- استقلال تهران؛ اولین تقابل نکونام با تیم سابق

شاگردان وینفرد شفر پس از بازی هفته پنجم در لیگ، در هیچ بازی داخلی ای شرکت نکردند و در این بین فقط دو بازی با السد برگزار کردند که در مجموع در مقابل این تیم شکست خورده و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. با این حال، آن ها می خواهند با پیروزی در ورزشگاه پرشور وطنی، سه امتیاز به ۶ امتیاز اندوخته خود اضافه کنند و در جدول بالاتر بیایند اما برای این کار حریف سختی در مقابل دارند. نساجی در خانه با حمایت هواداران پرشور خود خوب ظاهر شده اما پنج امتیاز اندوخته آن ها و حضور در رده چهاردهم جدول رده بندی، آن ها را مجبور می کند تا برای کسب سه امتیاز این دیدار از هیچ کاری دریغ نکنند.

کد خبر 353888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.