تجهیز مدارس مبارکه نیازمند حضور خیران است

مبارکه - فرماندار مبارکه گفت: با توجه به کمبود امکانات در مدارس خیرساز شهرستان مبارکه، خیران، آموزش و پرورش را در این زمینه یاری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حمید عصارزادگان امروز (سه شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون شش مدرسه توسط خیران مدرسه ساز در شهرستان احداث شده، اظهار کرد: همان طور که خیران در احداث مدارس همکاری لازم را با مسئولان شهرستان داشته اند انتظار داریم در زمینه تامین تجهیزات مدارس نیز تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه در زمینه تجهیزات و فضای آموزشی نیز باید اقدامات موثری انجام شود، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی برای کمک به آموزش و پرورش و تامین تجهیزات مورد نیاز، باید بیش از پیش از ظرفیت خیران شهرستان استفاده شود.

فرماندار شهرستان مبارکه افزود: دستگاه های خدمات رسان نیز با توجه به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مدارس به کار گیرند.

وی بر برگزاری منظم و ماهانه جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان مبارکه تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش اساس و زیربنای همه حوزه ها و فعالیت های کشور است و توجه به حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت زیربنای همه خدماتی است که در یک جامعه می توان ارایه کرد.

عصارزادگان ایجاد تحول در هر جامعه ای را منوط به تحول در نظام تعلیم و تربیت آن جامعه عنوان کرد و گفت: برداشتن گام های اساسی یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید با ایجاد فضای شاد اجتماعی، محیط را برای بازگشایی مدارس و حضور آنان در مدارس فراهم کنند.

عصارزادگان خاطرنشان کرد: در شرایط حساس فعلی تمامی مدیران باید با ایجاد فضای آرام، امید به آینده ای درخشان را در دانش آموزان افزایش دهند و با رعایت دستورالعمل های آموزش و پرورش از ورود تلفن همراه به کلاس ها جلوگیری و در امر ورزش و برگزاری نماز جماعت اول وقت اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 353681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.