مسلمان رسید/ حبیب‌زاده و محمدزاده همچنان مصدوم هستند

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شرایط تیم خوب است و برای پیروزی به اهواز می‌رویم تا انرژی مضاعفی به دست آوریم.

مجید حاج رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم برای رویارویی مقابل استقلال خوزستان در قالب هفته هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: وضعیت تیم بد نیست البته تیم‌ها همیشه در شرایط استرس خاصی هستند اما در مجموع شرایط تیم خوب است و امیدوار هستم در این دیدار پیروز شویم تا انرژی مضاعفی به تیم وارد شود.

وی در مورد بازیکن محروم و مصدوم تیم، گفت: بازیکن محروم نداریم اما رضا حبیب‌زاده هنوز از ناحیه فک دچار آسیب است و تا نیم‌فصل به بازی‌ها نمی‌رسد. وحید محمدزاده هم  فیزیوتراپی می کند و این بازیکن را هم مقابل استقلال خوزستان در اختیار نداریم اما از بازی‌ هفته هشتم می‌تواند در زمین باشد. محسن مسلمان نیز که دو هفته‌ای دچار مصدومیت بود در حال حاضر شرایط خوبی دارد و در بازی روز شنبه مقابل استقلال خوزستان می تواند به میدان برود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به زمان بازی مقابل استقلال خوزستان، تصریح کرد: روز -شنبه ۳۱ شهریورماه- از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رویم، کاروان تیم بعدازظهر - جمعه ۳۰ شهریورماه - عازم اهواز می‌شود و در این شهر هم تمرین خواهیم داشت.

حاج رسولیها افزود: صبح امروز -۲۷ شهریور ماه- تمرینات وزنه را انجام دادیم و بعدازظهر هم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملت تمرین توپی خواهیم داشت.

کد خبر 353661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.