وظیفه هیئت والیبال تیم داری نیست/تیمی از اصفهان در لیگ برتر حضور ندارد

رییس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: امسال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه به دلیل نبود اعتبارات کافی در هیچ رده سنی در لیگ برتر و دسته یک سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، ضمن اینکه وظیفه هیئت والیبال تیم داری نیست.

تیمور باجول در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایمنا، در خصوص تیم‌های والیبال اصفهان در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: در سال‌های گذشته تیم‌های رعد پدافند و بانوان ذوب‌آهن در  مسابقات دسته یک و لیگ برتر شرکت می‌کردند اما امسال برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی نکرده‌اند.

وی با بیان این که هیئت والیبال استان اصفهان تیم ندارد گفت: وظیفه هیئت والیبال تیم داری نیست و امسال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه هم به دلیل نبود اعتبارات کافی در هیچ رده سنی در لیگ برتر و دسته یک سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

رییس هیئت والیبال استان اصفهان افزود: هیئت والیبال استان اصفهان مسابقات لیگ، دسته یک و دسته دو را طبق تقویمی که هر سال از فدراسیون ارسال می‌شود برگزار می‌کند. ضمن اینکه در هیئت نیز تقویمی داریم که طبق آن مسابقات استانی، شهرستان ها و نونهالان را برگزار می کنیم.

باجول با اشاره به برگزاری مسابقات شهرستان های استان اصفهان، گفت: ده روز از آغاز این رقابت ها می گذرد و تا دوماه دیگر ادامه دارد، ضمن اینکه مسابقات مینی والیبال در قسمت آقایان به اتمام رسیده که بستر بسیار خوبی برای استعدادیابی و انتخاب تیم های پایه استان اصفهان است.

وی در خصوص مسابقات قهرمان کشوری اظهار کرد: این مسابقات در رده های نوجوانان، جوان ها و امیدها برگزار می شود که در بخش بانوان اصفهان موفق به کسب مقام نخست در رده نوجوانان، مقام نخست در رده جوانان و مقام دوم در رده امید ها شد. در بخش آقایان نیز مقام سوم را در رده نوجوانان، مقام چهارم را در رده جوانان دسته یک کسب کردیم و در رده سنی امید مقامی به دست نیاوردیم.

رییس هیئت والیبال استان اصفهان در خصوص مسابقات آتیه سازان استان اصفهان گفت: از این مسابقات استقبال خوبی شد و حدود ۹۰ تیم در این رقابت ها شرکت کردند. اگر بتوانیم در این مسابقات استعدادیابی خوبی داشته باشیم، پایه و پشتوانه خوبی برای والیبال استان اصفهان میشود.

باجول در پاسخ به این پرسش که برنامه هیئت والیبال استان اصفهان برای والیبال آتیه سازان چیست؟ گفت: برای این افراد پس از اعلام فراخوان، یک بار در ماه تمریناتی زیر نظر مربی مجرب می گذاریم و آن ها را به مسابقات اعزام می کنیم تا پس از آن بتوانند به رده های نوجوانان و جوانان راه یابند.

کد خبر 353569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.