۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
نمایشگاهی از جنس دانشگاه

حس دانشجویی در آثارشان ملموس است، نه اینکه آثار ضعیفی داشته باشند بلکه همچون استاد قلم زده‌اند، اما آنچه از این حس حکایت دارد محیط انتخاب شده یعنی دانشگاه است که این‌بار دانشجویان رشته های هنر دانشگاه یزد با هدف کمک به "خیریه کسا" نمایشگاهی از طرح و رنگ برپا کرده‌اند.

نمایشگاهی از آثار دانشجویان رشته های هنر دانشگاه یزد با سه موضوع خاص به نفع "خیریه کسا" در گالری نگاه نو برگزار شده است.

هما پیرحاجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ما تعدادی از دانشجویان رشته های نقاشی  و گرافیک دانشگاه یزد هستیم که سه موضوع شامل "اطاعت من در من" که تقریبا نصف آثار با این موضوع هستند و "حیاط نقاشی دانشگاه" که اکثر دانشجویان رشته نقاشی آنجا طرح می زنند و شامل یک درخت و صندلی خاص  است که در طرح ها به تصویر کشیده شده است؛ موضوع سوم نیز آزاد و شامل طرح های متفاوتی است.

مسئول برگزاری این نمایشگاه افزود: بیشتر آثار نمایش داده شده مربوط به ترم گذشته است که با نظر استاد مربوطه در سبک امپرسیونیسم خلق شده اند، هم‌چنین تکنیک آثار نیز آزاد است و تکنیک های متفاوتی از جمله آبرنگ و رنگ و روغن و اکریلیک در نمایشگاه دیده می شود.

وی گفت: دانشجویانی که آثار آنها در این نمایشگاه ارایه شده از شهرهای مختلفی هستند که درحال حاضر در دانشگاه یزد تحصیل می کنند؛ این نمایشگاه نیز در ابتدا قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دلیل قوی نبودن آثار به تاخیر افتاد و امسال با این هدف برگزار شد که تمام هزینه آن را به "خیریه کسا" اهدا شود.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی نقاشی دانشجویان رشته های نقاشی  و گرافیک دانشگاه یزد می توانند تا ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ به گالری نگاه نو، واقع در خیابان آبشار سوم مراجعه کنند.

کد خبر 353445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.