ضرورت حفظ وحدت حول محور منافع ملی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند که وحدت و همدلی خود را حول محور منافع ملی حفظ کنند.

اصغر سلیمی درباره الزامات مواجهه با بحران اقتصادی اخیر به خبرنگار ایمنا گفت: یکی از مولفه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین اداره جنگ تحمیلی ۸ ساله، وحدت و یکپارچگی بین مردم و مسئولان بود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی و موقعیتی به مراتب بدتر از جنگ نظامی هستیم؛ چرا که در جنگ نظامی دشمن مقابل ما بود، اما در جنگ اقتصادی دشمن با نفوذ در داخل به دنبال ایجاد انشقاق و تفرقه بین مردم و مسئولان و گسترش حس بی اعتمادی است.

وی در ادامه تصریح کرد: بنابراین ضرورت دارد که هوشیارانه عمل کنیم و برای پیروزی در این جنگ اقتصادی حول محور منافع ملی، حفظ انقلاب و کمک به مردم، وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذاریم.

سلیمی با اشاره به اینکه « اختلاف نظر برای پیشرفت و رشد ضرورت دارد» ، یادآور شد: این اختلاف نظرها را بایستی در فضایی مناسب و با گفت‌وگو مطرح و دیدگاهها را به هم نزدیک کرد؛ تا اختلاف موجب انشقاق و تفرقه در جامعه نشود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی تاکید کرد: بدیهی است با وحدت و انسجام داخلی می توان خواسته دشمن در جنگ اقتصادی را خنثی کرد و از این گردنه سخت با سربلندی بیرون آمد.

کد خبر 353319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.