۷ تن عسل شهرضا به کشورهای آسیای شرقی صادر شد

شهرضا - رییس شبکه دامپزشکی شهرضا از صادرات هفت تن عسل تولیدی این شهرستان به کشورهای آسیای شرقی در مدت یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حمید رییس زاده امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شهرضا از شهرستان های امن استان برای سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام و طیور است، اظهار کرد: هیچ موردی از بیماری های تب برفکی، تب کریمه کنگو و آنفولانزای فوق حاد پرندگان در شهرضا گزارش نشده است.

وی از تولید سالانه ۱۹ هزار تن گوشت مرغ در این شهرستان خبر داد و افزود: شهرضا دومین قطب تولید انواع طیور استان اصفهان است.

رییس شبکه دامپزشکی شهرضا تصریح کرد: در این شهرستان سالانه ۱۰هزار تُن تخم مرغ تولید می شود در حالی که شهرضا با داشتن بیش از شش میلیون قطعه پرنده، دومین شهرستان استان از این نظر است.

رییس زاده با اشاره به تولید سالانه ۴۰۰ هزار تُن عسل در این شهرستان، از صادرات هفت تن از این محصول به کشورهای آسیای شرقی در یک سال گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرضا دومین قطب تولید خوراک دام، طیور و آبزیان استان است، خاطرنشان کرد: ۱۲ کارخانه فعال تولید خوراک دام و طیور شهرستان، سالانه ۱۰۰ هزار تن محصول تولید می کنند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرضا ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال، ۱۲ هزار تن انواع خوراک دام و طیور تولید شده در شهرستان، به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

کد خبر 352687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.