فرزندان بیکار بازنشستگان استخدام می شوند

رییس صندوق بازنشستگی استان اصفهان گفت: فرزندان فارغ التحصیل بیکار بازنشستگان با ثبت نام و درج مدارک خود در سامانه "پایش" استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهروز عبادی پیش از ظهر امروز ( چهارشنبه) در سیزدهمین همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با بیان اینکه تکریم  بازنشستگان از سال ۸۵ در تقویم رسمی کشور ثبت شد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها کمتر از یک درصد از بازنشستگان به همایش دعوت می‌شوند و حضور بیشتر بازنشستگان در این همایش ضروری است.

وی به وجود بیش از ۱۰۰ هزار بازنشسته در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد از بازنشستگان استان مرد و ۳۰ درصد زن هستند.

رییس صندوق بازنشستگی استان اصفهان افزود: ۱۲ درصد از بازنشستگان استان اصفهان فوت کرده‌اند که مستمری آنها به خانواده‌هایشان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین حقوق همسان‌سازی امسال دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است، ادامه داد: بودجه سال جاری صندوق بازنشستگان کشوری ۳۲۰۰ میلیارد تومان است که ۲۲۰ میلیارد تومان از این بودجه به استان اصفهان اختصاص دارد.

عبادی به عدم تناسب حقوق بازنشستگان و تورم در کشور اشاره کرد و گفت: انتظار بازنشستگان از نمایندگان مجلس این است که در بودجه سال ۹۸ همسان سازی واقعی حقوق بازنشستگان و تورم موجود در کشور انجام شود. نوسانات اقتصادی در کشور اثر  افزایش ۱۸ درصدی حقوق‌ها را از بین برد.

وی با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری ویژه بازنشستگان استان اصفهان گفت: سالانه ۳۰۰۰ نفر از این تورها استفاده می کنند.

رییس صندوق بازنشستگی استان اصفهان با  اشاره به استخدام فرزندان فارغ التحصیل بازنشستگان اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با به سایت صندوق بازنشستگی www.cspf.ir و با ورود به سامانهpayesh۸۵۲۳.ir  رزومه فرزندان خود را ثبت کنند تا در خصوص اشتغال آنها اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 352626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.