کریم قنبری در کاوازاکی و یوکوهاما مربیگری می کند

مربی اسبق سپاهان با سفر به ژاپن در تیم های کاوازاکی و یوکوهاما به فعالیت مربیگری خود ادامه می دهد.

کریم قنبری مربی اسبق تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: با رایزنی هایی که به صورت شخصی با باشگاه های کاوازاکی و یوکوهاما در ژاپن داشتم مقرر شد تا در کنار تیم های کاوازاکی و یوکوهاما فعالیت کنم، امکانات و فضای فوتبال ژاپن خیلی پیشرفته است و می توانم با حضور در این کشور اطلاعات بسیار به روزی از فوتبال کسب کنم.

وی افزود: در لیگ یک و دو ژاپن با این دو تیم کار می کنم، از مسابقات یک لیگ ۱۲ هفته و از لیگ دو ۱۰ هفته باقی مانده که حدود پنج یا شش هفته در کنار آن ها خواهم بود و با توجه به وقفه ای که در لیگ ایران وجود دارد فرصت خوبی است تا با فوتبال ژاپن هم آشنا شوم. طی این مدت هم در تمرینات و هم در مسابقات حاضر خواهم بود تا بتوانم یک ارزیابی کلی از آن ها داشته باشم.

قنبری اظهار کرد: فوتبال پدیده ای است که باید با آن به جو حرکت کنیم و امیدوارم بتوانم دستاورد خوبی از این سفر به ایران بیاورم. امکانات و دانش در فوتبال ژاپن بسیار پیشرفت داشته و آشنایی با این روند می تواند در آینده به فوتبال ایران کمک کند.

کریم قنبری که سابقه طولانی در مربیگری فوتبال ایران دارد ۱۳ سال در باشگاه سپاهان فعالیت کرد و در تیم های النصر امارات، نفت تهران، راه آهن و پیکان به عنوان مربی حضور داشته است

کد خبر 352514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.