کسب و کار در میدان امام علی(ع)  متحول می شود

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) گفت: در ماه‌های آینده طرح جدیدی همخوان با سابقه کسب و کار و مشاغل میدان در فضای ۱۵ هزار مترمربعی بخش زیرین میدان امام علی(ع) اجرا و تغییر و تحول عظیمی در این میدان ایجاد خواهد شد.

مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در پروژه میدان امام علی(ع) با توجه به تاکیدات شهردار مبنی بر تغییر و تحول در سال ۹۷، اقدامات لازم در بخش بهره‌برداری و اجرا در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه بهره‌برداری، فضای ۱۵ هزار مترمربعی بخش زیرین میدان امام علی(ع) در حوزه مشارکت‌های شهرداری و پیگیری‌های مدیریت پروژه مورد بررسی قرار گرفت وکاربری آن تعیین و به امور مشارکت‌های شهرداری واگذار شد تا بر اساس نرخ کارشناسی واگذاری آن انجام شود.

وی ادامه داد: این فضا در حال حاضر به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان واگذار شده تا طرح جدیدی همخوان با سابقه کسب و کار و مشاغل میدان ایجاد شود.

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) خاطرنشان کرد: طی ماه‌های آینده طرح مورد نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری در فضای ۱۵ هزار مترمربعی بخش زیرین میدان امام علی(ع) راه‌اندازی و باعث تغییر و تحول عظیمی در این میدان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مباحث اجرایی آزادسازی‌های عظیمی در میدان امام علی(ع) وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد آزادسازی پروژه میدان جلوخان باقی مانده که شامل ۷۰۰ باب مغازه است و طبق برنامه ریزی انجام شده این مهم باید تا پایان سال‌جاری انجام می‌شود.

رضایی با اشاره به پروژه مشارکتی کمر زرین، اظهارکرد: در این پروژه ۴۵۰ واحد پارکینگ و ۴۰۰ واحد تجاری در حال ساخت است که تا پایان شهریور ماه ۹۸ به اتمام می‌رسد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 352464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.