برگزاری ۴ عنوان برنامه مشارکتی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان

چهار عنوان برنامه فرهنگی، هنری در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به صورت مشارکتی با سایر گروه‌های فرهنگی فعال در سطح منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اجرای برنامه‌های مشارکتی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ به عنوان بازوی برگزاری برنامه‌ها، زیرساخت‌های لازم را فراهم و با مشارکت گروه‌های فرهنگی به اجرای برنامه می‌پردازد.

برگزاری نمایش «بازسازی واقعه غدیر» در صبح عید غدیر از جمله این برنامه‌ها بود که در شهرک قدس جنب بازار کوثر برگزار شد و اجرای ورزش باستانی و پهلوانی از برنامه های جانبی این برنامه بود.

«جشن ولایت» همراه با بازی های حرکتی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور پر شور مردم در فرهنگسرای معرفت واقع در شهرک نگین برگزار شد.

در نهمین روز از شهریورماه سال‌جاری نیز «همایش پیاده روی و دوچرخه‌سواری» به همت پایگاه بسیج منطقه ۱۲ و معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد، در پایان این همایش که با مراسم مولودی خوانی همراه بود، با انجام قرعه کشی به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

 مسابقات «فوتسال و شنا» با همکاری پایگاه بسیج منطقه ۱۲ روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، ثبت نام از متقاضیان در طول هفته جاری در ورزشگاه امیرالمومنین و استخر کوثر انجام خواهد شد. مسابقات شنا در استخر کوثر و مسابقات فوتسال در ورزشگاه امیرالمومنین(ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 352144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.