نوروزی: با به روزترین تجهیزات امدادی در خدمت شهروندان هستیم

شهردار اصفهان گفت: شهرداری، شورای شهر و سازمان آتش نشانی این اطمینان را به شهروندان می دهند در صورت وقوع حادثه ای همه امکانات حیاتی را در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه ( چهارشنبه) در مراسم بهره برداری از تجهیزات آتش نشانی ضمن آرزوی توفیق برای همه ایثارگران و از خودگذشتگان آتش نشان اظهار کرد: آتش نشانی شغل نیست، عشق است، آتش نشانان هر لحظه آماده باش هستند تا ایمنی شهر و آسایش شهروندان را تامین کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف آتش نشانی پیشگیری از وقوع حادثه و استانداردسازی است، افزود: با به روز کردن تجهیزات آتش نشانی و امداد و نجات می توانیم برای مواجه با حوادث آماده تر باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه با تلاش مدیران شهر سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر ارتقا یافته است، گفت: ۲۴ ایستگاه آتش نشانی،۱۵۰ دستگاه تنفسی و آماده باش ۵۰۰ نیروی عملیاتی بخشی از این امکانات و تجهیزات آتش نشانی است.

نوروزی خاطرنشان کرد: شهرداری، شورای شهر و سازمان آتش نشانی این اطمینان را به شهروندان می دهند در صورت وقوع حادثه ای همه امکانات حیاتی را در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

وی اظهار کرد: مدیریت شهری از اینکه همه دستگاه ها خاموش و آتش نشانان بیکار باشند، خوشحال می شود، اما چنان چه به دلیل غفلتی حادثه ای رخ داد خوشنود هستیم که ما با همه وجود و با به روزترین تجهیزات امدادی در خدمت شهروندان هستیم.

شهردار اصفهان ضمن تشکر از تلاش آتش نشانان تاکید کرد: چنان چه ایثارگران این عرصه حماسه نمی آفریدند در موقع وقوع حادثه جان زنان، مردان، نوجوانان و جوانان به خطر می افتاد، بنابراین باید به شایسته از این ایثارگران تقدیر کرد.

کد خبر 352049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.