با هیچ یک از مدیران تعارف نداریم

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: با هیچ یک از مدیران تعارف نداریم چراکه که باید تلاش و خدمت به مردم بیش از گذشته باشد و کسی که انگیزه خدمت به مردم ندارد، نمی تواند ادامه راه را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه ، حمید عصارزادگان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت به پشتوانه مردم حرکت می کند و علاوه بر شعارهای که ریشه در انقلاب و ارزش های دینی دارد باید امید و انگیزه را در مردم تقویت کند.

وی افزود: شهرستان مبارکه به دلیل دارا بودن شرایط خاص و برخورداری از مردم بااصالت و سخت کوش جایگاه ویژه ای در استان دارد.

فرماندار مبارکه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به مردم افزود: اولویت در شهرستان مبارکه پیگیری مطالبات مردم، محرومیت زدایی، شفاف سازی در امور و بهبود وضعیت اشتغال است.

عصارزادگان خاطرنشان کرد: در گذشته شهرداری ها با متکی بودن به صنعت فولاد برنامه ای برای دوران بحران نداشته اند، اما امروز تمام  توان خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به استانی شدن عوارض های آلایندگی گفت: شهرداری های شهرستان باید به سوی درآمدهای پایدار حرکت کنند و اتکای خود به صنعت فولاد را به حداقل برسانند.

فرماندار مبارکه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد ضعیف برخی از مدیران شهرستان گفت: در جلسات تذکراتی را به تعدادی از مدیران دستگاه های کم تحرک شهرستان داده ایم و از آن ها تلاش بیشتر همراه با نتیجه مطلوب را خواسته ایم.

عصارزادگان افزود: با هیچ یک از مدیران تعارف نداریم چراکه که باید تلاش و خدمت به مردم بیش از گذشته باشد و کسی که انگیزه خدمت به مردم ندارد، نمی تواند ادامه راه را همراهی کند.

کد خبر 351968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.