روحانی حرف جدیدی نزد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس و اعضای هیئت رییسه مجلس، تکلیف ادامه پیگیری سؤال‌های نمایندگان از رییس جمهور و احیاناً ارجاع موضوع به قوه قضاییه را روشن خواهند کرد.

اصغر سلیمی در رابطه با جلسه سؤال از رییس جمهور، ضمن اعلام رضایت از فضای کلی حاکم بر مجلس شورای اسلامی، به خبرنگار ایمنا گفت: فضای این جلسه و آرامش حاکم بر آن نشان دهنده بلوغ بالای سیاسی نمایندگان بود.

وی با اشاره به حضور به موقع ریاست جمهوری در مجلس جهت پاسخگویی نسبت به دغدغه‏‌های نمایندگان، افزود: این امر نشان دهنده نمود بالای مردم سالاری دینی در کشور  به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای منطقه است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز چیز جدیدی از رییس جمهور در زمینه سؤال‌های مطرح شده شنیده نشد، صحبت‌های رییس جمهور تکرار مواضع قبلی وی در مصاحبه با رسانه‌های دیداری و نوشتاری بود.

سلیمی با توجه به اینکه نمایندگان در مورد چهار سؤال از مجموع پنج سؤال پرسیده شده از رییس جمهور قانع نشدند، توضیح داد: هیئت رییسه مجلس مسئول پیگیری این موضوع است، بنابراین تصمیم‌گیری رییس و اعضای هیئت رییسه مجلس، تکلیف ادامه پیگیری سؤال‌های نمایندگان از رییس جمهور و احیاناً ارجاع موضوع به قوه قضاییه را روشن خواهند کرد.

کد خبر 351903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.