استقلال پشت سد السد ماند

تیم فوتبال استقلال در بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل السد قطر شانس کمی برای صعود از این مرحله خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در ورزشگاه آزادی و در مقابل ۸۰ هزار هوادار میزبان السد بو در دقیقه ۱۲ با اشتباه و گل به خودی مدافع السد یک بر صفر از حریف پیش افتاد و توانست تا پایان نیمه نیمه نخست این نتیجه را حفظ کند.

با شروع نیمه دوم السد با برنامه تر نسبت به استقلال به میدان آمد و نبض بازی را در دست گرفت تا اینکه در دقیقه ۶۱ حسن کریم با فرار زیبا از زسمت چپ و دریبل زدن وریا غفوری از زاویه بسته دروازه استقلال را باز کرد.

قبل از اینکه استقلال بتواند به بازی برگردد در دقیقه ۶۵ فرار بونجاح و اشتباه محمد دانشگر در گرفتن بازیکن باعث شد او با رحمتی تک به تک بشود و دروازه آبی ها را باز کند.

استقلال که با این گل توانی برای حمله نداشت، نتوانست بازی خود را به السد دیکته کند و در دقیقه ۷۴ بازی بغداد بونجاح از روی نقطه پنالتی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

این دیدار در حالی با نتیجه ۳ بر یک به سود السد به پایان رسید که استقلال می بایست در روز ۲۶ شهریور در بازی برگشت در زمین السد به مصاف این تیم برود.

کد خبر 351855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mehran FR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    0 0
    سزای برد کذایی در برابر ما(ذوب آهن) همینه،ایشالا به یاری خدا الدحیل قطر و جونبوک موتورز کره جنوبی تو فینال هستن...