ضرورت حفظ حقوق شهروندی در بازارهای کوثر

شهردار اصفهان با بیان اینکه مهمترین هدف مدیریت شهری در ایجاد بازارهای کوثر حفظ حقوق شهروندی است، گفت: شهرداری تلاش کرده تا مردم از کالاهای باکیفیت بهره مند شوند و برای خرید دسترسی آسان تر به فروشگاه های بزرگ داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه -جمعه ۲ شهریورماه- در آیین اختتامیه جشنواره کالای ایرانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: شهرداری به منظور تامین رفاه بیشتر مردم اقدام به راه اندازی ۱۴ فروشگاه بزرگ تحت عنوان فروشگاه کوثر کرده است تا زمینه خرید آسان تر شهروندان فراهم شود.

وی ادامه داد: شهرداری تلاش کرده تا مردم از کالاهای باکیفیت بهره مند شوند و برای خرید دسترسی آسان تر به فروشگاه های بزرگ داشته باشند تا بتوانند در مکانی امن به دور از آنچه کرامت انسانی را خدشه دار کند، خرید خود را انجام دهند.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در گذشته تصمیم گرفته فروشگاه های کوثر را بر اساس امکان سنجی و نیازسنجی در شهر ایجاد کند، در حال حاضر نیز کوثرها بر حسب تقاضاها در مناطق مختلف شهر افزایش می یابد.

نوروزی تاکید کرد: امروز برند شهرداری در اختیار شهروندانی قرار گرفته که می خواهند در سایه این برند به مردم خدمت رسانی کنند، بنابراین انتظار ما از بهره برداران کوثر این است که اعتباری که شهرداری در اختیار آنها قرار داده را با خدمات شایسته، رفتار مناسب با مردم و رعایت همه جانبه حقوق شهروندان حفظ کند.

وی با بیان اینکه شهرداری تلاش می کند مردم بدون دغدغه در فروشگاه های کوثر خرید خود را انجام دهند، افزود: مهمترین هدف ما در ایجاد بازارهای کوثر حفظ حقوق شهروندی است و اگر عمدی و غیر عمدی حقی از مردم ضایع شود و سهوا به گونه ای عمل شود که خریدار در فروشگاه کوثر نگرانی داشته باشد در واقع به اعتبار شهرداری لطمه وارد شده و کوثرها تضعیف می شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: امروز چهاردهمین فروشگاه کوثر در شهرک شفق احداث شد که امیدواریم شاهد جلب رضایت هر چه بیشتر مردم که نشان دهنده خدمت رسانی خوب فروشگاه های کوثر است، باشیم.

کد خبر 351591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.