گردشگری، میانبری برای توسعه همه جانبه چرمهین

لنجان-رییس شورای اسلامی چرمهین گفت: امروز توسعه همه جانبه شهر چرمهین در بخش های مختلف به خصوص در حوزه گردشگری همت شورای شهر را می طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، امیر قدیمی با کسب چهار رای موافق به عنوان رییس، مصیب امینی با کسب چهار رای موافق به عنوان نایب رییس، پنجعلی حسن پور با کسب چهار رای موافق به عنوان خزانه دار، خدارحم رفیعی با کسب چهار رای موافق به عنوان منشی اول و الله رحیم رفیعی نیز با کسب چهار رای موافق به عنوان سخنگوی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر چرمهین انتخاب شدند.

امیر قدیمی در حاشیه این مراسم گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: رویکرد شورای پنجم شهر چرمهین با ادوار گذشته تغییر دارد چراکه در این دوره بر این باور هستیم که اعضاء باید تدابیری برای توسعه شهر در مسایل عمرانی، اجتماعی و اقتصادی، اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه شورای توانمند زمینه ساز توسعه همه جانبه شهر در بخش های مختلف است، افزود: شوراها با عملکرد مثبت خود می توانند عامل موفقیت مدیریت شهری در دستیابی به توسعه همه جانبه شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی اکثریت شهروندان باشند و توفیق شورای شهر چرمهین در دستیابی به این هدف، می تواند سرمایه ارزشمندی تحت عنوان، اعتماد عمومی را افزایش دهد.

رییس شورای اسلامی چرمهین با بیان اینکه شوراها به عنوان منبعی مهم و سرمایه ای اجتماعی، بستر گسترده حضور مردم را در مدیریت شهری مهیا ساخته اند، تصریح کرد: باید به این مهم توجه داشت شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و انتقال دهنده نیازمندی‌های آنها به مسئولان مطرح هستند و نقش به سزایی در تسریع روند توسعه پایدار شهر و تحقق مطالبات به حق مردم دارند.

وی ادامه داد: امروز توسعه همه جانبه شهر چرمهین در بخش های مختلف به خصوص در حوزه گردشگری همت شورای شهر را می طلبد چراکه این شهر پرآوازه هنوز با جایگاهی اصلی خود که در بطن پتانسیل های منحصر به فردی همچون آرامگاه آقا رحیم ارباب، مسجد ناروندی، نقاط دیدنی و طبیعت بکر منطقه شاه لولاک و ... نهفته است،  فاصله زیادی دارد.

قدیمی اضافه کرد: در عصری که صنعت گردشگری در حال تبدیل شدن به فعالیت اقتصادی پیشتاز در جهان است، باید با برنامه ریزی و تدوین سیاست های کلان به سمتی حرکت کنیم چراکه توسعه گردشگری بدون مشارکت همه جانبه و هماهنگ مدیریت شهری میسر نیست و در این میان نقش شورا و شهرداری در ساماندهی صنعت گردشگری بسیار برجسته است.

وی عنوان کرد: امیدوارم با سیاست هایی که امروز شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین در دوره پنجم دنبال می کنند در آینده ای نزدیک شاهد رونق صنعت گردشگری در شهر چرمهین و کسب درآمدهای پایدار برای شهر و شهرداری باشیم.

رییس شورای اسلامی چرمهین خاطرنشان کرد: شهروند مداری و توسعه متوازن محلات شهر چرمهین از محوری‌ترین سیاست های ما در شورای پنجم شهر چرمهین است از سوی دیگر توجه به وضعیت مبلمان و سیما و منظر شهری، توجه به محیط زیست شهری و بافت فرهنگی تاریخی شهر چرمهین نیز از دیگر برنامه های اعضاء شورای اسلامی این شهر به شمار می آید تا در نهایت باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شود.

کد خبر 351263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.