قهرمانی چنگانیان برای سومین‌بار متوالی/ دختران اصفهان دست پر برگشتند

اسکواش‌بازان استان اصفهان در نهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ایران جونیور عناوین مختلفی را به دست آوردند.

به گزارش ایمنا، نهمین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش ایران جونیور با حضور ۲۷۱ شرکت‌کننده پسر و دختر در رده‌های سنی زیر ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال از استان‌های کرمانشاه، تهران، شیراز، اراک، ایلام، یزد، کیش، اصفهان، گرگان، خراسان جنوبی و ... از بیستم تا بیست و چهارم مردادماه به میزبانی تهران برگزار شد.

این مسابقات به صورت تک حذفی و در دو جدول اصلی و جدول بازنده‌ها برگزار شد که در بخش پسران محمد چنگانیان (اصفهان) در رده سنی زیر کمتر از ۱۳ سال موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. چنگانیان در دو دوره قبلی مسابقات اسکواش ایران جونیور نیز توانسته بود در رده سنی کمتر از ۱۱ سال مقام قهرمانی را به دست آورد و امسال برای سومین‌بار متوالی بر سکوی اول این رقابت‌ها ایستاد.

همچنین پرنیان نجفی در رده سنی کمتر از ۱۱ سال نایب قهرمان شد، روبیتا اسحاقیان در رده سنی کمتر از ۱۷ سال و سارا احمدی در رده سنی کمتر از ۱۹ سال به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها دست یافتند. در جدول بازنده‌ها نیز فاطمه‌سادات تکیه از آران و بیدگل در رده سنی کمتر از ۹ سال و مریم حقیقی از آران و بیدگل در رده سنی کمتر از ۱۹ سال موفق به کسب مقام اول شدند.

در اختتامیه این مسابقات روبیتا اسحاقیان به عنوان بازیکن اخلاق در بخش دختران معرفی شد. ضمن این که نگار ابوطالبی و الهه مولادوست از اصفهان به‌عنوان داور در این دوره از رقابت‌ها به قضاوت پرداختند.

کد خبر 351117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.