اصفهان میزبان «استارت‌آپ گردشگری»

رویداد استارت آپ گردشگری ۲۲ الی ۲۴ مرداد ماه درسالن همایش هتل سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

کوروش وکیلی، رییس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این رویداد به منظور شناسائی طرح ها و ایده های خلاق، نوآوری و کارآفرینی در حوزه گردشگری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استارت آپ برپایه یک ایده نوآورانه و تشکیل تیم کاری به وجود می آید و مشخصه بارز آنها، مزیت رشد و گسترش پذیری در آینده است، ضمن ایجاد کارآفرینی می تواند در جهت تولید راه حلی موثر، نوآورانه و دوام پذیر برای رفع نیازهای بازار گردشگری باشد.

رییس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان اضافه کرد: معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی رفاهی، بیمه ای و بانکی، اطلاع رسانی، الکترونیک، پذیرایی، اقامت و اسکان و حمل و نقل از محورهای اصلی برگزاری استارت آپ و ایده های خلاق است.

وکیلی با اشاره به اینکه استارت آپ ها رشد سریعی در کسب و کار دارند، خاطرنشان کرد: بازگشت سرمایه نیز در این شرکت های نوپا بیش از انتظار تحقق خواهد یافت. از این رو از همه فعالان حوزه گردشگری، تشکل های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان دعوت به شرکت در این رویداد می کنم.

وی تصریح کرد: به تیم های برتر شرکت کننده بسته های حمایتی در قالب جوایز در این رویداد تعلق می گیرد.

کد خبر 350697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.