از جشنواره تساوی ها تا آتش بازی استقلال/هفته بدون گل اصفهانی ها+جدول

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال شش دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید، استقلال قاطع ترین برد هفته را به دست آورد و سپاهان و ذوب آهن سهمی در گلزنی این هفته نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر ایران، پنجشنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹ مرداد برگزار شد. این هفته که با صدرنشینی پرسپولیس آغاز شده بود، با صدرنشینی این تیم تهرانی نیز پایان یافت. اما پدیده تهران، توانست به رده دوم جدول صعود کرده و جای سپاهان را بگیرد.

هفته سوم لیگ برتر، ۴ تساوی بدون گل داشت و پرگل ترین بازی این هفته، برد ۳ بر صفر استقلال برابر تراکتورسازی بود. بازی های این هفته، تنها دو برنده داشت و ۶ بازی از ۸ بازی این هفته، با تساوی به پایان رسید.

تساوی پرسپولیس و استقلال خوزستان در شب جنجالی اهواز

صدرنشین شش امتیازی لیگ برتر، در هفته سوم در ورزشگاه غدیر اهواز، به مصاف شاگردان داریوش یزدی رفت. این دیدار که حواشی بسیار زیادی روی سکوها داشت و بارها متوقف شد، در هیچ زمانی از بازی، کیفیت لازم را پیدا نکرد تا تساوی بدون گل حاصل کار دو تیم شود. پرسپولیس با این تساوی هفت امتیازی شد و در صدر باقی ماند و استقلال خوزستان هم با کسب دومین امتیاز فصل، در رده یازدهم ایستاد.

نساجی باز هم در خانه نبرد

شاگردان جواد نکونام که در این فصل لیگ برتری شدند پس تساوی در هفته دوم، این بار در ورزشگاه خانگی برابر پارس جنوبی جم پیش افتادند، اما ابراهیم صالحی، پنالتی عباس زاده را جبران کرد تا نبرد تیم شمالی و جنوبی لیگ، با تساوی یک بر یک به پایان برسد. شاگردان تارتار با این تساوی ۴ امتیازی شده و در رده هفتم ایستادند و نساجی هم با کسب دومین امتیاز، به رده دوازدهم رفت.

تساوی در روز سرد قوامین

ذوب آهن، که در دو هفته اخیر، ۴ امتیاز کسب کرده بود و از بازی سخت با استقلال در خانه به تهران می رفت، در برابر سایپای علی دایی، نتوانست به گل دست یابد. ذوبی ها که چند دقیقه پایانی را به دلیل اخراج مهران درخشان مهر با ۱ نفر کمتر بازی می کردند، به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیدند تا با ۵ امتیاز، در رده ششم جدول بایستند. سایپا نیز ۴ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

تساوی هم خداداد را در رشت نگه نداشت

نبرد سپیدرود رشت و گسترش فولاد در رشت، یکی دیگر از تساوی های این هفته لیگ برتر بود. شاگردان خداداد عزیزی، در ابتدا توسط حسین ابراهیمی پیش افتادند اما در ادامه نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و محسن یوسفی، کار را به تساوی کشید. این تساوی، باعث استعفای کادر فنی تیم رشتی شد تا پس از سه هفته، خداداد و دستیارانش سپیدرود را ترک کنند. سپیدرودی ها پس از کسب اولین امتیاز در این هفته، همچنان در رده آخر جدول هستند و گسترش نیز که سه تساوی تا به اینجای کار به دست آورده است، دهم است.

برد دوباره یحیی در لحظات پایانی

پدیده که در هفته گذشته در وقت های تلف شده به پیروزی رسید، در این هفته هم در برابر صنعت نفت آبادان پس از ۹۳ دقیقه توانست توسط قاسم نژاد به گل برسد تا ششمین امتیاز فصل خود را هم کسب کند. یحیی گل محمدی و تیمش حالا در رده دوم لیگ هستند و صنعت نفت آبادان هم همچنان دو امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم ایستاد.

اولین گل تبریزی و شکست سنگین تراکتور در آزادی

یکی دیگر از بازی های پرحاشیه این هفته لیگ، دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی بود. این بازی که با برتری کامل شاگردان وینفرد شفر همراه بود، حواشی زیادی روی سکوها داشت اما نمایش استقلالی ها در نهایت با گل به خودی عبدالله زاده و گل های تبریزی و اسماعیلی، به پایان رسید تا با ۵ امتیاز، در رده چهارم جدول بایستند. مردان توشاک هم که حال و روز خوبی ندارند، با دو امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

تساوی خوزستانی ها در مسجد سلیمان

فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان، در شهر مسجد سلیمان بازی هفته سوم خود را برگزار کردند. شاگردان ویسی و پورموسوی، در این بازی نتوانستند از پس هم بر بیایند و به تساوی بدون گل رضایت دادند. فولاد پس از این بازی، ۴ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و نفت مسجد سلیمان هم دو امتیازی شد و به رده چهاردهم رفت.

سپاهان باز هم در نقش جهان گل نزد

سپاهان و پیکان، که هفته دوم را در رده دوم و سوم به پایان رساندند، در ورزشگاه نقش جهان مصاف هم رفتند. در این دیدار شاگردان مجید جلالی کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بودند که این اتفاق، کار را برای سپاهانی ها سخت کرد و با وجود این که تلاش شاگردا قلعه نویی برای گلزنی بی سابقه بود در نهایت دیدار این دو تیم، بدون گل به پایان رسید. سپاهان با این یک امتیاز به رده سوم رسید و پیکان نیز با کسب پنجمین امتیاز، در رده پنجم ایستاد.

کد خبر 350577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.