کابوس ۱۳۴۵ روزه سپاهان برابر پیکان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که بیش از هزار روز از آخرین پیروزی‌اش برابر این تیم‌ می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و پیکان در تاریخ لیگ برتر ۲۶ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ۱۶ بار سپاهان پیروز شده و شش بار پیکان طعم پیروزی برابر سپاهان را چشیده است. ضمن اینکه ۴ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

همچنین در ۲۶ دیدار رو در روی این دو تیم ۷۵ گل به ثمر رسیده است که ۴۷ گل سهم سپاهان و ۲۸ گل نیز سهم پیکان بوده است.

دیدار جمعه شب سپاهان و پیکان چهاردهمین میزبانی سپاهان از پیکان در لیگ برتر به حساب می‌آید که در ۱۳ دیدار قبلی در اصفهان سپاهان ۸ بار پیروز شده و ۳ بازی را واگذار کرده است.

نکته جالب توجه در خصوص دیدارهای رو در روی دو تیم در دو فصل گذشته اینکه سپاهان در هیچ کدام به پیروزی نرسیده و ۳ شکست و یک تساوی حاصل کار ۴ دیدار قبلی دو تیم بوده است. در واقع پیکان پس از اینکه دو فصل پیش دوباره به لیگ برتر صعود کرد برابر سپاهان شکست ناپذیر بوده است و فصل گذشته هر دو دیدار رفت و برگشت سپاهان برابر پیکان با پیروزی یک بر صفر شاگردان مجید جلالی همراه بود.

آخرین پیروزی سپاهان برابر پیکان به ۴ فصل پیش باز می‌گردد جایی که شاگردان فرکی در سپاهان موفق به پیروزی ۲ بر یک برابر پیکان در خانه حریف شدند. از آن روز تا روز بازی دو تیم در هفته سوم فصل جاری ۱۳۴۵ روز می‌گذرد و پیکان به نوعی تبدیل به کابوس سپاهان در این سال‌ها شده است.

آمار رویارویی‌های سپاهان و پیکان در لیگ برتر به شرح زیر است:

کد خبر 350349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.