برپایی "شب بازار" و "روز بازار" در میدان امام علی(ع)

مدیر پروژه میدان امام علی از برپایی "شب بازار" و "روز بازار" در این میدان خبر داد و گفت: یکی از طرح‌های مورد نظر شهرداری برای تامین رفاه حال شهروندان، برپایی "شب بازار" و "روز بازار" در میدان امام علی(ع) است.

مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت هوا به منظور تامین رفاه حال شهروندان در فصول سرد سال در میدان امام علی(ع) روز بازار و در فصول گرم نیز شب‌بازار راه اندازی خواهد شد.

وی به احداث موزه میدان امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: عملیات سفت‌کاری موزه میدان امام علی (ع) در سال گذشته تکمیل شده و اکنون نازک‌کاری آن در دو قسمت مرمت و نوسازی در دستور کار است.

 مدیر پروژه میدان امام علی اضافه کرد: نازک‌کاری موزه میدان امام علی(ع) تاکنون ۶۲ درصد پیشرفت داشته است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری عملیات مرمت و بازسازی این موزه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رضایی ادامه داد: پس از ساخت موزه، اشیاء ارزشمندی که در حین عملیات عمرانی میدان امام علی (ع) کشف شده به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل فضای زیرین میدان امام علی(ع) گفت: بدون شک اجرای این طرح در رونق میدان امام علی(ع) نقش بسزایی خواهد داشت، بنابراین با توجه به درخواست مشتریان پیش‌بینی می‌شود این مجموعه ظرف یک‌ماه آینده واگذار شود.

کد خبر 350193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.