نقد و بررسی «مریم مجدلیه» در کافه نقد تابستانی

پنجاه و ششمین نشست کافه نقد با نمایش و نقد فیلم سینمایی «مریم مجدلیه» ساخته «گارت دیویس» در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.

فاطمه شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: کافه نقد تابستان امسال با شعار «به تماشای اندیشه» با نمایش و نقد یک فیلم آمریکایی- استرالیایی- انگلیسی در سبک درام و درباره زندگی «مریم مجدلیه» برگزار می‌شود که از سوی واینستین کمپانی و یونیورسال استودیوز  ۲۶ فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد و هم اکنون بر پرده سینماهای جهان درحال اکران است.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه با بیان اینکه این فیلم به کارگردانی «گارت دیویس» ساخته شده که پیش از این فیلم اسکاری «سخنرانی پادشاه» را کارگردانی کرده بود، افزود: در این فیلم «رونی مارا» نقش مریم مجدلیه و «جاکوئین فونیکس» نقش عیسی مسیح را بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این فیلم که مبتنی بر کتاب مقدس ساخته شده، به ارتباط بحث‌برانگیز و جنجالی میان عیسی و مریم مجدلیه قبل و بعد از تصلیب عیسی می‌پردازد.

شفیعی ادامه داد: اولین نشست کافه نقد تابستانی با کارشناسی «معین مشکات» دانش آموخته کارشناسی ارشد ادیان و عرفان از دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشگر سینما برگزار خواهد شد و مخاطبان به بحث و نقد پیرامون فیلم «مریم مجدلیه» خواهند پرداخت.

وی گفت: علاقه‌مندان به سینما و رسانه می‌توانند برای حضور در نشست پنجاه و ششم کافه نقد امروز یک‌شنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۷ به سالن سوره حوزه هنری، واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند. حضور در این نشست برای عموم شهروندان آزاد و رایگان است.

کد خبر 350082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.