آموزش شهرشناسی به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرمان، از برگزاری دوره‌های آموزش شهرشناسی برای تاکسیرانان درون‌شهری با هدف افزایش سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی‌نژاد، مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرمان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش شهرشناسی برای تاکسیرانان درون شهری، اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای شناخت هر چه بیشتر و بهتر رانندگان از مراکز مهم شهر ازجمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مراکز دولتی یا تجاری، اماکن تاریخی و گردشگری و از همه مهم‌تر خیابان‌های شهر کرمان است که جهت خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و برخورد حرفه‌ای با مسافران و شهروندان، برای تمامی رانندگان متقاضی اخذ پروانه تاکسیرانی اجباری شده و در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، گفت: تمامی متقاضیان صدور یا تمدید پروانه تاکسیرانی، ملزم به دریافت گواهی شرکت در دوره‌ آموزشی شهرشناسی و قوانین و مقررات حمل و نقل هستند.

مهدی‌نژاد افزود: این آموزش‌ها شامل آشنایی با قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های انضباطی تاکسیرانان، شهرشناسی، اخلاق حرفه‌ای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری، قوانین و مقررات حمل مسافر درون شهری و رعایت حقوق شهروندی است.

کد خبر 349989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.