مقابله با تهاجم فرهنگی در سنگر حفظ ارزش‌ها تحقق خواهد یافت

لنجان-رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی در سنگر حفظ ارزش‌های دینی تحقق خواهد یافت، گفت: طرح «زندگی به رنگ خدا» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج فرزندآوری برگزار خواهد شد.

حسین صفری درگفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: امروزه امامزادگان به قطب‌های مذهبی و فرهنگی تبدیل شده اند به گونه ای که امامزادگان شهرستان لنجان همواره میزبان برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف هستند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و دینی مردم است و با تلاش هایی که در شهرستان لنجان انجام گرفته است شاهد تحقق این مهم در بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان هستیم و یکی از طرح هایی که امروز در این شهرستان به اجرا درآمده طرح «زندگی به رنگ خدا» است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی در سنگر حفظ ارزش‌های دینی تحقق خواهد یافت، تصریح کرد: باید توجه داشت امامزادگان مبلغ دین مبین اسلام بودند و در طول حیات پرخیر و برکت خود همواره مردم را به شریعت اسلام و محبت به اهل‌بیت(ع) دعوت می‌کردند و امروز این ظرفیت در بارگاه امامزادگان مهیا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آستان امامزادگان همواره کانون تجلی انوار و برکات الهی و مرقد پاک و مطهرشان معدن فیض و کرامت بوده و همواره محل تجمع شیعیان و گسترش و نشر فرهنگ اسلامی به شمار می‌آید و مردم با زیارت حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان آرامش روحی کسب می‌کنند و این مهم ظرفیت بسیار بزرگ و ارزشمندی برای ترویج سبک زندگی اسلامی به شمار می آید.

صفری اضافه کرد: با توجه به اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی کانون گرم خانواده ها را مورد هدف شبیخون فرهنگی قرار داده اند بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه، گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها به شمار می آید بر همین اساس طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه می تواند شبیخون فرهنگی دشمنان را خنثی سازد.

وی عنوان کرد: طرح «زندگی به رنگ خدا» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج با رویکرد فرزندپروری در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع برگزار می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: این طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مطهر امامزاده سید ابراهیم(ع) در شهر ورنامخواست برگزار خواهد شد و در قالب این طرح برنامه های متنوعی برنامه ریزی شده و با برپایی کارگاه های مشاوره برای خانواده ها و حضور مبلغان به سئوالات شرعی افراد پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 349915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.