سپاهان و ۱۳۶ روز بدون برد در سال ۹۷/طلسم شکسته می شود؟

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف سپیدرود می‌رود که در فصل گذشته نتوانست این تیم را شکست دهد و در سال جاری هم در بازی‌های رسمی موفق به پیروزی برابر هیچ حریفی نشده است.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال سپاهان فصل را با یک تساوی بدون گل خانگی آغاز کرد تا روند نبُردن‌هایش در سال ۹۷ ادامه پیدا کند. طلایی پوشان در ۵ هفته پایانی فصل گذشته برابر پیکان، استقلال خوزستان و استقلال تهران شکست خوردند و برابر تراکتورسازی و صنعت نفت نیز به تساوی رسیدند تا با احتساب بازی هفته اول این فصل، ۳ تساوی و ۳ شکست حاصل کار سپاهان در سال ۹۷ باشد.

سپاهان در حالی که ۱۳۶ روز از سال ۹۷ می‌گذرد هنوز موفق به شکست حریفی نشده است و به همین دلیل برای شکست سپیدرود، تیم انتهای جدول انگیزه فراوانی دارد. آخرین برد طلایی پوشان به آخرین بازی سال ۹۶ باز می‌گردد که موفق شدند در ورزشگاه نقش جهان با یک گل از سد گسترش فولاد عبور کنند.

از سوی دیگر سپاهان در حالی برای سومین بار به مصاف سپیدرود می‌رود که در فصل گذشته در دو دیدار برابر این تیم ناکام بود، آنها در بازی  نیم فصل نخست در ورزشگاه نقش جهان به یک تساوی ناامید کننده بدون گل رسیدند و در بازی برگشت نیز در رشت با حساب ۲ بر یک شکست خوردند تا در پایان آن بازی زلاتکو کرانچار از سکان هدایت طلایی پوشان کنار برود.

سپاهان که مقابل کمتر تیمی در لیگ برتر آمار رویارویی ضعیف‌تر دارد به دنبال برابر کردن برد و باخت‌های خود در مصاف سپیدرود خواهد بود.

کد خبر 349874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.