مردم همیشه مقابل استکبار ایستادگی کرده اند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نمی‌خواهیم بگوییم در جامعه مشکلی نیست، اما اکثریت در مقایسه با قبل از انقلاب در رفاه نسبی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری در نشست خبری پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در سه عرصه اقتصادی، جنگ روانی و فشار عملی به طور جدی وارد عمل شده است، اظهار کرد: روش ترامپ فشار، تحریم کردن و بعد دعوت به مذاکره است تا در مذاکرات زیاده خواهی کند. چنین حاکمی که بی پروا دروغ می گوید و شان و شخصیت خود را نادیده می گیرد، مشخص است چه بلایی بر سر آن جامعه می آورد.

عسگری با اشاره به اینکه مردم ما همیشه مقابل استکبار و زورگویی‌های دشمن ایستادگی کرده‌اند، گفت: این ایستادگی و مقاومت برگرفته از آموخته‌های فرهنگ عاشورا است؛ اگر دشمن به هر دلیلی به این ملت دسترسی پیدا کند، تا صدها سال شیعه نمی تواند قد علم کند و باید مراقب بود که وارد میدان دشمن نشویم و به جنگ روانی آن دامن نزنیم.

نیازمند آسیب شناسی انقلابی هستیم

وی گفت: اگر مسئولان به مردم ایران صادقانه خدمت کنند، یقینا مردم با آنها همراه شده و همکاری می کنند و یکی از کارهای که باید در حوزه انقلاب اسلامی و نشان دادن دستاورد های آن انجام داد، آسیب شناسی انقلابی است و یکی از مهمترین کارها در این حوزه، « آسیب شناسی اشرافی گری» است، رسانه ها باید با روشنگری مردم را آگاه کنند که به چه کسی رای دهند.

وی عدم توجه به مطالبات بحق مردم، وجود روحیه ترس از دشمن، عدم پایبندی به ارزش‌های دینی، انحراف از ارزش‌ها، اختلاف و دسته‌بندی‌های سیاسی بی خاصیت، رفاه و تجمل گرایی و بی تفاوتی های سیاسی را از جمله مواردی برشمرد که نیاز به آسیب شناسی دارد و گفت: اگر دستورات امیرالمومنین مبنای کار مسئولان بود و کتاب نهج البلاغه به عنوان راهنمای عملکرد آنها قرار می گرفت، اوضاع کشور اینگونه نبود؛ نمی‌خواهیم بگوییم در جامعه مشکلی نیست، اما اکثریت در رفاه نسبی قرار دارند و زیاده خواه شده اند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: در زمینه بهداشت و درمان، میزان امید به زندگی، مرگ و میرهای زیر یک سال، تعداد پزشکان و ... آمار قابل توجهی نسبت به زمان حکومت پهلوی داریم؛ در زمینه‌های فناوری هوا و فضا، صنعت هسته ای و ... نیز به همین ترتیب پیشرفت داشته‌ایم.

عسگری با بیان اینکه ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی در سال ۱۳۵۹ است، خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اعتبار زیر ۲۰۰ میلیون تومان به انجام وظایف خود می پردازد؛ این شورا با کادر ۱۵ نفره، موظف به اجرای ۱۳ برنامه در سال است؛ علاوه بر آن در مراسم عاشورا، عفاف و حجاب و تشییع شهدا و ... نیز مشارکت دارد که نمونه بارز آن برگزاری مراسم تشییع شهید حججی در اصفهان بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: از دیگر کارکردهای شورای هماهنگی این است که مردم را در صحنه نگه می دارد و مطالبات مردم از تریبون شورای هماهنگی گفته می شود، این مسأله پشتوانه مردمی نظام را نشان می دهد.

کد خبر 349775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.